SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je eerder was geweest had ik ze misschien wel gepost, maar je was helaas net na de sluitingstijd. Zelf vind ik het puntenaantal eigenlijk niet zo boeiend, vandaar dat ik ze niet eerder gepost heb. Op verzoek had ik dat dus wel gedaan, maar dat verzoek is er niet geweest. Volgende keer beterquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:09 schreef On het volgende:
Ik zat juist op de punten te wachten of het de moeite waard nog was om verder te kijken.
Als ik naar de antwoorden kijk zie ik wel een bepaalde overeenkomst in de niet geraden en genrequote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:30 schreef Aikara het volgende:
Van een aantal had ik dat wel verwacht maar van bijvoorbeeld 12, 19, 45, 46, 48, 58, 78, & 88 eigenlijk niet.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:33 schreef Aikara het volgende:
[..]
Zelf vind ik het puntenaantal eigenlijk niet zo boeiend, vandaar dat ik ze niet eerder gepost heb. Op verzoek had ik dat dus wel gedaan, maar dat verzoek is er niet geweest.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:32 schreef robdriessen het volgende:
Met nog twee dagen te gaan, mogen er best scores bij wat mij betreft
HET IS ALLEMAAL JOUW SCHULD! Desondanks heel erg bedankt voor het makenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:43 schreef Aikara het volgende:
Valt wel mee toch? Golden Earring, Karma To Burn, Bass Communion, Nightwish... Heel verschillend allemaal en volgens mij toch redelijk bekend. Maar goed, ik heb er sowieso moeite mee om in te schatten wlke muziek anderen wel en niet kennen, dus ik neem alle schuld op me
Haha, die interpreteerde is dus als: met nog 2 dagen te gaan mogen er best meer mensen een lijstje insturen. Nou ja, my badquote:
GE is wel een uitzondering, maar verder een hoop (goth/doom/stoner)metal in dat rijtjequote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:43 schreef Aikara het volgende:
Valt wel mee toch? Golden Earring, Karma To Burn, Bass Communion, Nightwish... Heel verschillend allemaal en volgens mij toch redelijk bekend. Maar goed, ik heb er sowieso moeite mee om in te schatten wlke muziek anderen wel en niet kennen, dus ik neem alle schuld op me
Uhm....Nu?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik hoor wel wanneer jullie deel 4 online willen hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |