Zou een stunt zijn zeg, overwinning van Australiëquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:07 schreef Steven184 het volgende:
En nu wachten op Australie-Argentinie./
Kan me vergissen maar volgens mij ook halve finale op vorige EK.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:07 schreef borisz het volgende:
Eerste keer dat The Black Sticks de semis halen van een groot kampioenschap(OS/WK).
Knap dat Nieuw-Zeeland op het EK meedoetquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Kan me vergissen maar volgens mij ook halve finale op vorige EK.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Knap dat Nieuw-Zeeland op het EK meedoet
Ze hebben gelijk gekregen bij de video. Dus ze houden een mogelijkheid tot een nieuwe video aanvraag.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:22 schreef Guard het volgende:
Wat betekent upheld nu?
Ik zou verwachten dat dat betekend dat de beslissing op het veld staat, maar dat lijkt dus niet zo te zijn
Oh dat heeft dus niets met de beslissing op het veld te maken, maar alleen met de mogelijkheid tot aanvragen van een referal.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ze hebben gelijk gekregen bij de video. Dus ze houden een mogelijkheid tot een nieuwe video aanvraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |