Nooit een vastloper gehad, wat is je punt?quote:
Kwam net groot Windows XP logo in beeld bij de nieuwste foto op Nasa TV.quote:
Die van Curiosity? Nee, natuurlijk niet omgwtfquote:Op maandag 6 augustus 2012 08:30 schreef Renderclippur het volgende:
Kan iemand higher res foto's vinden van zowel de linker als de rechter camera? Kijken of ik er een stereo-image van kan maken
Dit zijn de grote foto's tot nu toe, over 3 uur kunnen er weer foto's worden gedownlinkt van Odysseyquote:Op maandag 6 augustus 2012 08:30 schreef Renderclippur het volgende:
Kan iemand higher res foto's vinden van zowel de linker als de rechter camera? Kijken of ik er een stereo-image van kan maken
Hm, dan is het maar afwachtenquote:Op maandag 6 augustus 2012 08:32 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dit zijn de grote foto's tot nu toe, over 3 uur kunnen er weer foto's worden gedownlinkt van Odyssey
En ik wil test resultaten van de bodemmonsters.... nuquote:Op maandag 6 augustus 2012 08:30 schreef Renderclippur het volgende:
Het is ook politiek. Nasa wil meer budget. De nadruk op nationaal prestige helpt om politieke steun te krijgen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:24 schreef Roolio het volgende:
De Amerikanen kloppen zichzelf wel vaak op de borst zeg. Maar het zij ze vergeven.
Ik heb gelukkig nog 4 uur geslapen...quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik twijfel of ik moet gaan slapen, kon toch beter gaan slapen vannacht.
meer dan mij iigquote:Op maandag 6 augustus 2012 08:34 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog 4 uur geslapen...
Koopjequote:
Ik leg graag bij voor enkele zeurende amerikanen.quote:
Zekerquote:Op maandag 6 augustus 2012 08:39 schreef TLC het volgende:
Ik dacht dat is zo'n klein rijdend robotding, blijkt het het formaat te hebben van een kleine personenauto
https://twitter.com/MarsCuriosityquote:Op maandag 6 augustus 2012 08:26 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Serieus? Of is het iemand in een hoekje bij JPL in Californiė?
Vanop welk account?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:39 schreef TLC het volgende:
Ik dacht dat is zo'n klein rijdend robotding, blijkt het het formaat te hebben van een kleine personenauto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |