Tja, Monica Bellucci wordt er helaas ook niet jonger op, anders had ik die graag als ringgirl terug gezien.quote:
That's more like it!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:04 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja, Monica Bellucci wordt er helaas ook niet jonger op, anders had ik die graag als ringgirl terug gezien.
(Of vrouwen die dezelfde soort curves hebben als Salma Hayek.)
zijn wel oude foto'squote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:16 schreef n00cL30n het volgende:
Jazekuhr!
[ afbeelding ]
Hier is ze zelfs al een beetje aan het oefenen.
Bendo vs Diazquote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:18 schreef THEFXR het volgende:
Nate Diaz close to signing new UFC deal, manager wants title fight in December
quote:"Here at AKA, we've got fighters who come out to fight, fighters who will face anyone and don't hide from any opponents. You've also got cowards out there like B.J. Penn who say they want to fight people, but then they run and hide."
"Yes. He's a coward. He wouldn't be welcomed here."
Je gaat toch niet serieus beweren dat BJ dt gevecht gewonnen had, hè? Ook een rematch zal hij niet winnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Human blanket is nog altijd butthurt omdat hij verloor van Penn (uitslag was een draw maar toch).
BJ Penn een coward noemenwat een randdebiel.. Je mag hem veel dingen noemen maar een coward niet. Zo'n legende en future HOF'er beledigen
vieze kneus, niemand die hem nog herinnert over 10 jaar.
BJ?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:34 schreef vivelafete het volgende:
Josh Koscheck Out of UFC 151 Bout With Jake Ellenberger
Het houdt nog niet op met het blessureleed in de UFC. Na MacDonald nu weer Kos die geblesseerd raakt. Ben benieuwd wie ze nu tegen Ellenberger gaan zetten.
Zou best wel een mooi gevecht op kunnen leveren idd. Wellicht dat het iets te vroeg komt voor BJ, die card is toch al oer 3 weken.quote:
bj, is a smoker, dus die metabolites zijn er nog niet uit!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
Als hij Macdonald over zes weken wil, moet Ellenberger over drie weken ook geen probleem zijn. Als je een grote bek hebt, moet je je woorden ook hard maken, vind ik. Ik wil dat gevecht wel zien.
Dat ontken ik ook niet, Rory Mac had hem bruut mishandeld.. BJ is gewoon done ja..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet serieus beweren dat BJ dt gevecht gewonnen had, hè? Ook een rematch zal hij niet winnen.
Legende of niet, BJ is behoorlijk overrated. Ja, hij heeft in hogere gewichtsklassen gevochten. Maar wie heeft hij daar verslagen? Alleen Matt Hughes is een echt indrukwekkende win in een gewichtsklasse boven Lightweight, en die is van de oude stempel. BJ is done.
Omg, NO!!!!!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:07 schreef roepdeman het volgende:
Belangrijkste nieuws van de aankomende drie maanden:
'Cro Cop' Filipovic looks to return to mixed martial arts bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |