SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.
[ Bericht 46% gewijzigd door Cobra4 op 06-08-2012 06:40:32 ]Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Nah, alleen ER is zo'n computer analfabeet dat hij niet snapt dat hij gewoon de oude OP uit twee topics terug kan kopieren naar dezequote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, alleen ER is zo'n computer analfabeet dat hij niet snapt dat hij gewoon de oude OP uit twee topics terug kan kopieren naar deze
control c en dan hier weer control v ouwe baasquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
help me dan ff zeg, ik wil het best doen.
- oh laat maar, is niet zo simpelquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
help me dan ff zeg, ik wil het best doen.
En hoe doen ik dat dan??quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
control c en dan hier weer control v ouwe baas
quote:
Mij de volgende lapo gunnenquote:
Zeg kudt ajacxied, ga jij ff opbokken!!quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg kudt ajacxied, ga jij ff opbokken!!
Ik ben druk bezig te kijken wat ik kan doen ja!!
Dat magquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg geweldige ajacxied, ik aanbidt je!
Ik ben druk bezig te kijken wat ik kan doen om jou op een voetstuk te plaatsen!!
Vorige correcte OP quoten, in de OP plakken, en dan alle /quote en /image tags verwijderen.quote:
Nou, wat gedaan, en voor een leek vind ik het er niet slecht uitzienquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vorige correcte OP quoten, in de OP plakken, en dan alle /quote en /image tags verwijderen.
bek houden jij, lulletje rozewater!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:28 schreef Thaboel het volgende:
ROMMEL WAT DE NEUK HEB JE NOU WEER GEDAAN?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |