Je snapt dat ze geen net geoogste aardappel met de beste aardappelschijfjes ter wereld gaan matchen he.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:51 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zie er 20 voorbij komen ofzo allemaal geen match
Ja hoor dat mag je denken, maar je beledigt mij een klein beetje wel want ik geloof wel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik beledig wie ik wil.
En ik heb niks met welk geloof dan ook.
Religie is de reden voor heel veel geweld in de wereld
maar was het een internet-speeddate ofzo?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:50 schreef kree het volgende:
[..]
toch zijn er meiden maar mss niet genoeg die aan mij criteria voldoen
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je snapt dat ze geen net geoogste aardappel met de beste aardappelschijfjes ter wereld gaan matchen he.
Ja je hebt het niet gelezen denk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar was het een internet-speeddate ofzo?
ahhh, vandaar de TTquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:54 schreef kree het volgende:
[..]
Ja je hebt het niet gelezen denk.
Kreeg mailtje van paiq waar ik al maanden niet was.
Ok linkje en gratis credits blaaa dus ff proberen maar het faalt nu weer net zo hard als het al deed toen ik me daar aanmelde
daarom heb ik het al gedaan eerder.quote:
06.40quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:55 schreef kree het volgende:
[..]
daarom heb ik het al gedaan eerder.
Hoe laat staat die van jou?
quote:
ik heb net 2 weken snachts geleefdquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moet ik woensdag weer na 3 dagen geen wekker
ik 3 weken vakantie geveierdquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
ik heb net 2 weken snachts geleefd
Owhhh nou troost je die van mij 40 min eerder.quote:
Ik zal aan je denken morgen vroeg, als ik me nog een keer of 10 omdraaiquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
ik heb net 2 weken snachts geleefd
fuck youquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken morgen vroeg, als ik me nog een keer of 10 omdraai
Ja, best naarquote:
ik heb geen zin in die collega. Die denkt dat we best friends gaan worden ofzoquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:57 schreef kree het volgende:
[..]
Owhhh nou troost je die van mij 40 min eerder.
En nee heb er geen donder zin in weer dat werk.
Helemaal niet op maandagen.![]()
hmmmmssss ja sterfquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken morgen vroeg, als ik me nog een keer of 10 omdraai
Ik ook van jouquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
fuck you![]()
Ik neem een heggenschaar mee de 11e
Zacht uitgedrukt, ik zou het zwaar klote vindenquote:
Nouja iig een collega om mee te praten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb geen zin in die collega. Die denkt dat we best friends gaan worden ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |