Jah iets met jaloers en me van dingen betichten.. en boos en hysterisch worden.. omdat mevrouw gestressed is. Toen noemde ze me een hoer. En toen noemde ik dr schele.. wat helemaal verkeerd vielquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:43 schreef kree het volgende:
[..]
ruzie?
Maarja je wil slapen dus slaap lekker x
40 mannen? Vuige slet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah iets met jaloers en me van dingen betichten.. en boos en hysterisch worden.. omdat mevrouw gestressed is. Toen noemde ze me een hoer. En toen noemde ik dr schele.. wat helemaal verkeerd vielDus toen was ik ineens een hoer met 40 mannen.. En heb ik de rest van de dag maar geopperd dat ik hoop dat er een van die 40 kerels me dan wel een rugmassage kon geven als ik weer thuis zou zijn
En belde ze 4 uur later nadat ik weg was op om me te bedanken
(maargoed gekke zusjes)
eind goed al goed dusquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah iets met jaloers en me van dingen betichten.. en boos en hysterisch worden.. omdat mevrouw gestressed is. Toen noemde ze me een hoer. En toen noemde ik dr schele.. wat helemaal verkeerd vielDus toen was ik ineens een hoer met 40 mannen.. En heb ik de rest van de dag maar geopperd dat ik hoop dat er een van die 40 kerels me dan wel een rugmassage kon geven als ik weer thuis zou zijn
(maargoed gekke zusjes)
quote:
Jah alleen wel mn mooie trui verneukt met het grote verfroller in gezicht slaan evenement..quote:
Maar die rugmassage zat er dus weer niet inquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:46 schreef Evie het volgende:
[..]
(maargoed gekke zusjes)
Ik gok dat je te laat op de avond probeertquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:47 schreef kree het volgende:
speeddate faalt alweer
Ik match niet denk ik
Misschien moet je wachten tot een christelijk tijdstip, dat er mensen online zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:47 schreef kree het volgende:
speeddate faalt alweer
Ik match niet denk ik
Fuck de Christenenquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je wachten tot een christelijk tijdstip, dat er mensen online zijn.
Ding zoekt wel maar vindt niksquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok dat je te laat op de avond probeert
Neequote:Op maandag 6 augustus 2012 00:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar die rugmassage zat er dus weer niet in
0:45 is ook vrij laat om te datenquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:47 schreef kree het volgende:
speeddate faalt alweer
Ik match niet denk ik
Gewoon liegenquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:47 schreef kree het volgende:
speeddate faalt alweer
Ik match niet denk ik
De meeste mensen slapen op het momentquote:
En datquote:
toch zijn er meiden maar mss niet genoeg die aan mij criteria voldoenquote:
Je hebt haar weerbaar gemaakt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:49 schreef Evie het volgende:
[..]
NeeWant ik heb geen harem met 40 man.
O kwam er ook achter dat ik dr heel veel pijn heb gedaan in dr jeugd.. door dr een schele te noemen als ze me sloeg
Whaha jeeej een beetje verwerkende therapie zat er ook weer bij
![]()
Ademen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:50 schreef kree het volgende:
[..]
toch zijn er meiden maar mss niet genoeg die aan mij criteria voldoen
Ik beledig wie ik wil.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |