ging over dat mailtje dus.quote:
Sja, ik weet niet, heb nog nooit op paiq gekeken. Maar succes dan ermeequote:Op zondag 5 augustus 2012 23:51 schreef kree het volgende:
[..]
ging over dat mailtje dus.
gratis credits en dingen blaaaa.
Heb er niet echt hoop meer op, tijd terug echt mn best gedaan maar kwam niks uit behalve paar gezellige chat dingen en moest altijd vanaf de man uit komen.
Dus laten gaan en nu kreeg ik mailtje.
En jaja 2 gratis meiden erbij
Nou heb tegen m'n gratis meiden alleen hoi getypt haha eens kijken of ze wat terug sturen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, ik weet niet, heb nog nooit op paiq gekeken. Maar succes dan ermee
verwacht er niet te veel van dan iigquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:53 schreef muhahaha het volgende:
Ruim 7 duizend gewillige dames dus, ff inschrijven hoor
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:53 schreef kree het volgende:
[..]
Nou heb tegen m'n gratis meiden alleen hoi getypt haha eens kijken of ze wat terug sturen.
Ben het zo zat heej om steeds maar mn best te doen om aardig en leuk over te komen.
Ik ga me nu gewoon voordoen als een lul die keuze te over heeft aan meiden
Kijken of ze erin trappen lol
herkenbaarquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:54 schreef Rafeiro het volgende:
M'n zus en ma etc beginnen ook op me in te praten om zo'n site te gaan gebruiken omdat ik al zo lang allenig ben
welnee ik steek er beetje de gek mee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]hij heeft een heel plan gemaakt
achja, mijn ma vroeg of ik pot was.. ik had echt even iets van wtfquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:54 schreef Rafeiro het volgende:
M'n zus en ma etc beginnen ook op me in te praten om zo'n site te gaan gebruiken omdat ik al zo lang allenig ben
ja, van mij hoeven die sites sowieso niet zo. Niemand is ooit zichzelfquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:56 schreef kree het volgende:
[..]
welnee ik steek er beetje de gek mee.
Wie weet krijg ik een leuk berichtje terug maar verwacht het niet eigenlijk
En het boeit me ook niet meer gewoon.
Gelukkig heeft mijn zus al koters, kan ze die kleinkinderen kaart niet meer spelenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
achja, mijn ma vroeg of ik pot was.. ik had echt even iets van wtf
Ja, omdat ik al zo lang geen relatie had, maar of ik dan wel ooit aan kleinkinderen zou beginnen..![]()
Euhm mam, ik val niet op vrouwen en ik heb nog geen relatie omdat ik niet wil.![]()
The akwardness of that moment
hahaha ik ook.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, omdat ik al zo lang geen relatie had, maar of ik dan wel ooit aan kleinkinderen zou beginnen..![]()
Euhm mam, ik val niet op vrouwen en ik heb nog geen relatie omdat ik niet wil.![]()
probeer het gewoon, tis gratis.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo niet, misschien ben ik wel een eckte adonis en moet ik de dames van me afslaan
Herkenbaar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haha, nee, ik denk dat mn ma bij mij meer hoop heeft dan bij mn zusquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gelukkig heeft mijn zus al koters, kan ze die kleinkinderen kaart niet meer spelen
precies dat jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:00 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ik ook.
M'n ma: "het maakt mij niet uit of je met een vent of een meid aankomt"x100
Ze kunnen er niet tegen dat hun kinderen geen relaties hebben.. Ik hoop niet dat ik dat later ook heb hoorquote:
je kleed jezelf slecht?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:03 schreef Rafeiro het volgende:
Kreeg voor m'n verjaardag ook allemaal kleding, lol.
Mooi meegenomen hoor, maar lekker subtiel
hahaha grappig wel om te lezen dat het blijkbaar toch overal hetzelfde gaat.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:03 schreef Rafeiro het volgende:
Kreeg voor m'n verjaardag ook allemaal kleding, lol.
Mooi meegenomen hoor, maar lekker subtiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |