abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 september 2000 @ 01:54:11 #1
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_342120
mogelijke topics die geopend kunnen worden, zonder dat Tarararawie-is-daar ze sluit omdat hij ze al geopend heeft?

Zal ik een BB: De Finale topic openen?

Destroy all dreamers with doubts and depression...
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 september 2000 @ 01:56:53 #2
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_342125

haha, ik doe ook alleen maar m'n werk hoor
het moet niet uit de hand lopen (en daarbij was het topic over de BB-tune door Havoc geopend)
Alles was in overleg met een admin
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Admin vrijdag 15 september 2000 @ 01:58:13 #3
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_342126
Een dubbel topic zo nu en dan zal toch wel voor komen, dat is het punt niet, maar voor je een topic opent kun je gewoon even in het lijstje met topics kijken of er al iets soortgelijks in staat.

Je was er volgens mij vorig jaar ook bij en je weet dat het toen op een gegeven moment ZO onoverzichtelijk werd dat je door de topics het forum niet meer zag.

Gewoon even de topictitels checken en kan je bericht in een andere discussie dan gewoon daar doen.
Zie je 't niet plaats dan een nieuw topic, maar wees niet meteen op je pik getrapt als ie gesloten wordt met een verwijzing naar een ander topic.
Het komt alleen de overzichtelijkheid ten goede als we het aantal topics beperkt houden door de dubbele topics er een beetje uit te houden...

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 15 september 2000 @ 01:58:55 #4
1658 bogus
pi_342128
Goed, dit topic mag zo op slot, maar sta even stil bij het feit dat [b]meer[/m] mensen het leuk vinden om hun naam bovenaan te zien staan!!

vrijdag 15 september 2000 @ 01:59:02 #5
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_342129
Er is nog geen "Voer voor psychologen"-topic, toch? Snel openen voordat Tararahupsakee er ook op komt!

Maar voorlopig heb ik toch nog geen zicht op de psyche van de deelnemers (hoewel de woorden "simpele zielen" mij onmiddelijk te binnen schieten).

Het dubbele topic over de BB-tune was trouwens een ongelukje....

[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 15-09-2000 02:00]

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  vrijdag 15 september 2000 @ 02:00:27 #6
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_342134
Hehe Bogus, heb het net met hem in de chat daarover gehad.

Momentje (ff knippen & plakken)

<Juan|Forum>He Tara is nou alleen maar mogelijk om over de BB-deelnemers te posten in de door jou aangemaakte topics?
<TARAraboemdijee> Juan|Forum: als je iets te zeggen hebt over 1 bewoner met niks bijzonders verder kun je dat het beste doen ja
<Juan|Forum> H'mmm zit wel wat in, maar misschien lokt een dergelijk topic toch wel reacties uit
<TARAraboemdijee> Juan|Forum: als bijv. Jolanda met een enorm geheim aankomt mag daar uiteraard wel een apart topic over komen, maar een post als Jolanda roels hoeft niet in een apart topic lijkt me
<Juan|Forum> Ok, duidelijk!

Of mag dit niet?

You bend your words like Uri Geller spoons...
  vrijdag 15 september 2000 @ 02:00:32 #7
1658 bogus
pi_342135
quote:
Op 15 september 2000 01:58 schreef Danny het volgende:
Je was er volgens mij vorig jaar ook bij en je weet dat het toen op een gegeven moment ZO onoverzichtelijk werd dat je door de topics het forum niet meer zag.
Uhm, Danny, ik was er idd vorig jaar bij en weet dus inderdaad hoe 'het werkt'.
Ik had dit beter in Onzin kunnen plaatsen denk ik.
Maar toch bedankt voor je reactie!

[Dit bericht is gewijzigd door bogus op 15-09-2000 02:00]

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 september 2000 @ 02:03:57 #8
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_342139
Zanderrr, rustig maar, ik open geen voer voor Psych. topic

En Juan, het mag eigenlijk niet, maar je hebt het netjes ge-edit, en beide partijen stemmen er in toe dat het geplaatst wordt (hierbij mijn toestemming)

En waarom zit iedereen toch te klooien met mijn nick??? noem me toch gewoon TARA

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 15-09-2000 02:04]

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  vrijdag 15 september 2000 @ 02:07:35 #9
1658 bogus
pi_342145
quote:
Op 15 september 2000 02:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En waarom zit iedereen toch te klooien met mijn nick??? noem me toch gewoon TARA
Alsjeblieft, reageer hier niet op! Dit is je reinste uitlokkerij!

Iemand die zich Tarararaadmijnnaam noemt en vervolgens vraagt om hem simpelweg Tara te noemen is alleen maar uit op ruzie.

Admin vrijdag 15 september 2000 @ 02:15:27 #10
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_342153
LOL

NE Way, deze kwestie is ook weer opgelost (toch ?) dus ga ik hier een slotje op zetten. Het moet natuurlijk wel iets met BB te maken hebben niewaar ?

Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')