Dan loopt je contract op 1 oktober dus automatisch af. Dan kun je dus wachten tot de laatste dag om te laten weten dat je er per 1 oktober niet meer werkt. (Zou wel netter zijn om hem dat eerder te laten weten, maar hoeft in principe niet)quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:42 schreef Niccolo_Machiavelli het volgende:
Tevens is 1 oktober ook het einde van mijn huidige 6 maanden contract. Ter informatie.
Als je het netjes speelt dan geef je het in de loop van deze maand aan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:42 schreef Niccolo_Machiavelli het volgende:
Tevens is 1 oktober ook het einde van mijn huidige 6 maanden contract. Ter informatie.
Dat contract is wel gewoon verlengd, dat het een contract van een half jaar os, doet er niet toe. TS werkt dus zeker niet zonder contract.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:53 schreef beware_reageerd het volgende:
Volgens mij mag een 6 maanden contract nooit stilzwijgende verlengt worden.
Die eindigt van rechtswege op de laatste dag van het contract.
Je werkt dus nu al zonder contract, vraag maar na bij juridischloket.
Bron?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:53 schreef beware_reageerd het volgende:
Dan gelden wel andere regels, vraag morgen desnoods of je contract nog eens komt omdat je anders je vaste dienst gaat eisen. Sta je zo buiten.
Althans zo begrijp ik het, een 6 maanden contract stopt automatisch tenzij in het contract er andere afspraken in het contract staan. Als dat er niet staat ben je dus eigenlijk in vaste dienst.
(dit hebben wij zelf bij de hand gehad, belangrijk is dus of je na de stilzwijgende verlenging wel een contract hebt gekregen. Stilzwijgende verlenging mag wel, maar moet er weer een contract voor 6 maanden worden gegeven aan jou)
Wij wonnen die zaak.
Dan blijft er weinig 'stilzwijgends' over hequote:Op zondag 5 augustus 2012 22:53 schreef beware_reageerd het volgende:
Stilzwijgende verlenging mag wel, maar moet er weer een contract voor 6 maanden worden gegeven aan jou)
Welke zaak?quote:Wij wonnen die zaak.
Ik weet dat het al laat is, maar wel een beetje goed blijven lezen hèquote:
Haske duidelijkquote:(...) een 6 maanden contract stopt automatisch tenzij in het contract er andere afspraken in het contract staan. Als dat er niet staat ben je dus eigenlijk in vaste dienst.
Ze kunnen dat contract natuurlijk geven zonder er iets bij te zeggen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:54 schreef r_one het volgende:
Dan blijft er weinig 'stilzwijgends' over he
Dat zou nog eens sneaky zijn. Dat mag vast van rechtswege nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:06 schreef jeroen25 het volgende:
Ze kunnen dat contract natuurlijk geven zonder er iets bij te zeggen.
Of het stiekem in zijn la leggen.
Als je er iets aardigs bij zegt dan is het natuurlijk niet stilzwijgend meer.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zou nog eens sneaky zijn. Dat mag vast van rechtswege nietOmdat het eindigt, zeg maar. In verband met de 6 maanden. Of het mag wel, maar dan alleen als je er iets aardigs bij zegt. Dacht ik. Maar ik weet het niet zeker
Ik kom niet verder dan ...quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet dat het al laat is, maar wel een beetje goed blijven lezen hè
[..]
Haske duidelijk
'Dit'quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:53 schreef beware_reageerd het volgende:
(dit hebben wij zelf bij de hand gehad,
Wie is Drik?quote:Waarschijnlijk een zaak waarbij de rechter er ook geen klap meer van begreep en zei: "Geef b_r als-je-blieft wat ie wil en verwijder 'm!" Of zoiets. In elk geval slaat de betreffende post als een lul op Drik
Shit! Je hebt me tukquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:16 schreef jeroen25 het volgende:
Als je er iets aardigs bij zegt dan is het natuurlijk niet stilzwijgend meer.
Je kunt wel vriendelijk lachen.
Ow ja, dat kan ook nog (nou ja, niet dat, maar dit). Verwarrend hoorquote:
Die ene waar die lul op slaat. Je weet wel. Overigens best zielig, want Dirk kan er meestal (niet altijd) ook nix aan doenquote:Wie is Drik?
Dit klopt natuurlijk niet. Indien je na je eerste contract van 6 maanden gewoon door werkt dan wordt je contract automatisch (stilzwijgend) verlengd met eenzelfde periode. TS heeft dus "gewoon" een contract tot 1 oktober.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:53 schreef beware_reageerd het volgende:
Dan gelden wel andere regels, vraag morgen desnoods of je contract nog eens komt omdat je anders je vaste dienst gaat eisen. Sta je zo buiten.
Althans zo begrijp ik het, een 6 maanden contract stopt automatisch tenzij in het contract er andere afspraken in het contract staan. Als dat er niet staat ben je dus eigenlijk in vaste dienst.
(dit hebben wij zelf bij de hand gehad, belangrijk is dus of je na de stilzwijgende verlenging wel een contract hebt gekregen. Stilzwijgende verlenging mag wel, maar moet er weer een contract voor 6 maanden worden gegeven aan jou)
Wij wonnen die zaak.
Trololololquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:30 schreef beware_reageerd het volgende:
Laat ik het zo zeggen, onze vakantie van dat geld, en onze auto die we kochten, was het meer dan waard.
Kan ik het fout zien volgens jullie, maargoed wij hebben dat wel gehad.
Jullie ook ?
Ik leg het graag uit maar dan niet zo.
Dat begrip hebben jullie niet en wij wel.
Ik verwijt niemand wat en leef zoals wij leven.
Zouden andere ook eens moeten overwegen, het helpt je verder in je leven na de 20-er jaren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |