Nu mag je 3 topics lang niet meer winnen!quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nu 891 wins en dat is 3 meer dan het aantal topics hier. Dat is ook eigenlijk het enige wat ik te vertellen heb.
Nee, ik ga voor 1000 wins voordat FUT13 uitkomt en dat aantal topics halen we hier misschien ook nog wel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:11 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Nu mag je 3 topics lang niet meer winnen!
Als ik terug ben van vakantie redden we de 1000 welquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik ga voor 1000 wins voordat FUT13 uitkomt en dat aantal topics halen we hier misschien ook nog wel.
Alleen naar je eigen vrienden mag het.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:16 schreef Geluidssysteem het volgende:
Waarom mag je trouwens geen Trade Offers meer sturen?.
Ik weet dat het al heel lang niet meer kan, maar ik vraag het met wel af.
Vanwege het hacken van EA web accounts. Dan kon je moeiteloos trade offers van jezelf accepteren op de account van een ander.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:16 schreef Geluidssysteem het volgende:
Waarom mag je trouwens geen Trade Offers meer sturen?.
Ik weet dat het al heel lang niet meer kan, maar ik vraag het met wel af.
Ja weet ik. Maar dat was mijn vraag nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alleen naar je eigen vrienden mag het.
Ik weet het antwoord wel maar ik vind het leuker om een ander antwoord te gevenquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar dat was mijn vraag niet.
Ohh, nou prima maatregel dan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vanwege het hacken van EA web accounts. Dan kon je moeiteloos trade offers van jezelf accepteren op de account van een ander.
Doe ze open danquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Toefjes, geef RP maar een bye.
Ports staan dicht hier, schiet niet op
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Weet het lokale IP nietquote:
Okee, toch 1000 coins voor de moeitequote:Op maandag 6 augustus 2012 13:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
We kunnen proberen allebei te rebooten, werkt vaak zatquote:
Ik start eerst wel even opnieuw op ok?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee, toch 1000 coins voor de moeiteGooi er maar iets op.
Invite mij eensquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
We kunnen proberen allebei te rebooten, werkt vaak zat
Reboot eerst, maakt niet uit wie wie invitequote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik start eerst wel even opnieuw op ok?
Kan zijn dat het dan wel werkt
Het werkt, we kunnen spelenquote:
Dat pace.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:28 schreef DannyDeko het volgende:
Iemand zin om een budget teampje te maken voor me?
3-4-3 en Callejon in als ST
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |