Telt mijn moeder ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:32 schreef Rijst het volgende:
Alsof VDM ooit een meisje heeft aangeraakt.
niveau was echt heel erg laag ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:32 schreef Rijst het volgende:
Die meisjes van twitter
Wat doen deze shemales nog on?
Wat is een shemale
Een mannelijke vrouw ofzo.
Echt hoe ouder je wordt hoe dommer ze lijken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:33 schreef poker4lifee het volgende:
grrrr zat ik op een +-40 potjes winstreak word ik gedisconnect terwijl ik veel beter was dan de tegenstander![]()
kut EA.
[..]
niveau was echt heel erg laag ja.
Aanraken staat niet gelijk aan sex.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Voor jou wel. Incest schijnt normaal te zij in het Noorden.
Oke. ik ben geen chinees.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Aanraken staat niet gelijk aan sex.
Rare gedachtes heb jij soms. In china is hond eten ook al normaal dus het verbaast mij niets!
quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:42 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Niemand geloofde me toen ik zei dat je een marokkaan bent.
Geen Jaaskelainen? Is die niet beter dan Hennesey?quote:
Ik DM je straks wel, want het lukt nu niet. Ik krijg constant het volgende:quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:49 schreef Toefjes het volgende:
X1N2tion, gooi er maar iets op voor 1000c
Werkt hier wel gewoon.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:52 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Ik DM je straks wel, want het lukt nu niet. Ik krijg constant het volgende:
[ afbeelding ].
Nee, Toefjes zei dat iedereen een prijsje krijgt, ook al verlies je in de eerste ronde.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:57 schreef x1N2ition het volgende:
Waarom moet ik er eigenlijk iets opzetten voor 1000 coins? Ik heb verloren, dus dan is het toch logischer dat ik GuRBuH moet betalen?
Geef me 10 minuten maxquote:
Dat vind ik lief.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee, Toefjes zei dat iedereen een prijsje krijgt, ook al verlies je in de eerste ronde.
Net als een tennistoernooiquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee, Toefjes zei dat iedereen een prijsje krijgt, ook al verlies je in de eerste ronde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |