HAHA LOSER!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:48 schreef Doosopwielen het volgende:
Ik word gepest en heb geen vrienden![]()
![]()
HUIL HUIL
zijn de Alpaca's dan ook uitgeprogrammeerd?quote:
Ik deel helemaal niks met je. Tenzij je een lekker wijf bent.quote:
ik ben een lekker wijfquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik deel helemaal niks met je. Tenzij je een lekker wijf bent.
Het zit wel in me. Waar kan ik me aanmelden?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:39 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dit. Het moet wel in je zitten, en je moet echt willen.
De Alpaca's zijn al uitgestorven, dwaasquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:49 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
zijn de Alpaca's dan ook uitgeprogrammeerd?
jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:36 schreef Abed het volgende:
Dus eigenlijk moet je als mod gewoon supergay zijn.
Tja. Als je daar zo van overtuigd bent, een open solli sturen naar forum@fok.nlquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:34 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Het zit wel in me. Waar kan ik me aanmelden?
Ik ook maar baggeren is te leuk dus ik berg m'n ambities nog even op voorlopig...quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:49 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
Volgens frank dreblin, is het wel een grote verantwoordlijkheid en dat is het ook dus denk daar aan, ik wil gewoon ook stoppen met baggeren, en proberen mod te worden, de aanhouder wint
snap ik best, maar ik hou me voor dat het allemaal waard is, en dat is het ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:50 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ik ook maar baggeren is te leuk dus ik berg m'n ambities nog even op voorlopig...
Zou het niet hard werken zijn dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:51 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
snap ik best, maar ik hou me voor dat het allemaal waard is, en dat is het ook
ik denk het wel, maar daar valt vast wel aan te wennen, vraag het anders even aan de mods hier, oerbeer bijv die mod al sinds novemberquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:52 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Zou het niet hard werken zijn dan?
ben bang van nietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |