143,3 mm/u komt erin voorquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:47 schreef Toto69 het volgende:
Bui ligt steeds meer op ramkoers en steeds meer rood!
[ afbeelding ]
Dat plaatje mot in de OP.quote:
Dat is de stand van zaken nu in Limburg/Noordbrabant. Het is natuurlijk maar de vraag of het zo actief blijft.quote:
quote:
Ik zie dat nergens staan overigensquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is de stand van zaken nu in Limburg/Noordbrabant. Het is natuurlijk maar de vraag of het zo actief blijft.
Het lijkt wel te activeren, dus wie weetquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:07 schreef MaLo het volgende:
Kommaarrrr met een dikke paarse pit naar N-O Twente
*wishfull thinking*
Heerlijke bloemkolen die de lucht in schietenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het lijkt wel te activeren, dus wie weet
Cell zit precies op de hoogte van mij als ik naar het oosten kijk. Helaas valt er weinig te zienquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heerlijke bloemkolen die de lucht in schieten
Hoe kom je daar aan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:17 schreef ACT-F het volgende:
Ik zit op mijn gepersonaliseerde radar af te wachten wat er komen gaat![]()
[ afbeelding ]
Dat is een app op het intranetpagina van het KNMI, dus niet vrij toegankelijkquote:
Ooh.. Ziet er mooi uit. Moeten ze algemeen beschikbaar stellen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is een app op het intranetpagina van het KNMI, dus niet vrij toegankelijkBuienradar haalt zijn gegevens ook hier vandaan.
De reden dat ze het afschermen is dat het beschikbaar moet zijn bij grote drukte.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ooh.. Ziet er mooi uit. Moeten ze algemeen beschikbaar stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |