Ken ze beiden niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs records verbroken en is populairder dan ai se tu pegu ofzo.
stuur gewoon een foto van Messi en zeg dat jij het bentquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zou je denken? Pruik? Zo iets is ook niet bepaald goedkoop.. :/
Hij vraagt of ik hem foto's kan sturen waar ik op Messi lijk, hoe wil ik zo'n foto's maken zonder lang haar..?
Daar gaat een one-in-a-milion kans..
what time?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:23 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Hij moet tegen een Georgiër 's avonds
Gezien ik 'Aysegul' las, nee niet echt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je het liedje ai se gu blabla van Michael Telo niet kent.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:14 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hoe heet dit filmpje op Youtube ook alweer?
Is het van een filmpje dan? Ken het alleen als plaatjequote:Op maandag 6 augustus 2012 21:14 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hoe heet dit filmpje op Youtube ook alweer?
Elk .gifje (plaatje) heeft een filmpje.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is het van een filmpje dan? Ken het alleen als plaatje
hehe ik weet, alleen maakte in mijn hoofd onderscheid tussen video en filmquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Elk .gifje (plaatje) heeft een filmpje.. (Tenzij hele korte animatie en andere uitzonderingen.
.)
Hoe kan ik hem normaal laten zienquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:15 schreef zarGon het volgende:
Je huidige UI:
[ afbeelding ]
Mijn versie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |