Eriksen en hopelijk Boerrichter komen er nog bij toch? Wellicht een CV. Waarom zou het niet kunnen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook met dit Materiaal
Kun je weer gaan hunten, dan gaat het een stuk sneller.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
DAVY GAAT HET DOEN. DAVY MAAKT DE 3-3
Die van ajax lijkt ook nergens op...quote:
Dat dus. Zo jammer dat mensen dat gewoon niet zien ook.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het is al heel snel minder als je geen creatieve spelers in het veld hebt staan.
3-3 nog. We gaan verlengenquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooie goal van Marcelo
Wordt nog wel 3-4
Ajax heeft er meer door gelaten hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sterkte met de verdediging jongens
Boerrigter is 50% geblesseerd en Eriksen is een modale eredivisie speler. Die gaan het gat niet overbruggen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eriksen en hopelijk Boerrichter komen er nog bij toch? Wellicht een CV. Waarom zou het niet kunnen?
Al dat voorbarige gelul altijd. Vorig seizoen liep ook iedereen te zeiken over de spelers van Ajax.
We kopen nog wel een nieuwe CVquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ajax heeft er meer door gelaten hoorSterkte!
Eriksen 20 assists vorig seizoen. Niks modale eredivisie speler. Sowieso een betere speler dan Janssen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Boerrigter is 50% geblesseerd en Eriksen is een modale eredivisie speler. Die gaan het gat niet overbruggen.
Ajax boezemt angst in. Daardoor vaalt PSV.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:35 schreef Fok-it het volgende:
Be proud Ajax als jullie hierdoor winnen. Faalacties van Fredje Bouma en Marcelo
Dat heet slim zijnquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kijk van Bommel als een mietje op de grond liggenHij was bang
Van Bommel is wel erg mieterig vandaag jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat was gewoon buitenspel. Narsingh hield op een gegeven moment wel in, maar in eerste instantie liep hij wel naar de bal toe..quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:37 schreef DS4 het volgende:
Nee hoor, kuipers laat weer zien dat hij er geen kloot van kan. Net als bij de afgekeurde goal.
Nee, hij stond gewoon rechtop.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik dacht even dat Mertens op de grond lag
Wie kreeg geel?? Dat krijg je met leeghoofden als theoquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
quote:
Echt waar die gast staat volgens mij dronken op het veld.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie kreeg geel?? Dat krijg je met leeghoofden als theo
quote:
Denk t ook ja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:38 schreef RensAjacied het volgende:
Van Bommel schijt hem echt voor Theo![]()
Ja dat denk ik ookquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:38 schreef RensAjacied het volgende:
Van Bommel schijt hem echt voor Theo![]()
Om te huilen toch en Frank wisselt hem niet eens.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Echt waar die gast staat volgens mij dronken op het veld.
Corner door falen van Boumaquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:39 schreef vandermar het volgende:
Ajax moet het hebben van corners en eigen doelpunten dit seizoen, dat is wel weer duidelijk na vandaag!
Met een bierflesje?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wollah zemmer Theo klapt hem ik zweer het je mattie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Theo heeft 3 bier gehad in de rustquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:40 schreef ZwarteMaan het volgende:
Tering Siem - die mag erin .. Theo is opeens wakker
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Is deze al gemaakt?:
Wat een nepsupporters hier jullie horen in het stadion te zitten psv en ajax kneusjesJij hebt nooit een stadion gezien mangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is deze al gemaakt?:
Wat een nepsupporters hier jullie horen in het stadion te zitten psv en ajax kneusjesGoede zelfreflectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is deze al gemaakt?:
Wat een nepsupporters hier jullie horen in het stadion te zitten psv en ajax kneusjesWil je even laten weten dat je een nepsupporter bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ze kunnen goed acteren daar bij PSV
School op zondag?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:41 schreef Bos81 het volgende:
Is de zomervakantie nog niet afgelopen? AL die kleuters hier die PSV, Ajax en zelfs Feyenoord komen "afkraken"![]()
Het niveau is om te huilen idd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:41 schreef Bos81 het volgende:
Is de zomervakantie nog niet afgelopen? AL die kleuters hier die PSV, Ajax en zelfs Feyenoord komen "afkraken"![]()
Je trollde zelf daarstraks ook al 2 of 3 keer hoor.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Narsingh uitfluiten, het zit wel heel erg diep daar eh?
Ja, overduidelijk. maar 90% van de onzin die hier staat is gewoon gemeend.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je trollde zelf daarstraks ook al 2 of 3 keer hoor.
Bedankt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja jouw niveau is een stuk hoger hier op het forum
Triestquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:44 schreef Doublepain het volgende:
Dan kenker je toch maar op naar israel?
Ik weet ook niet wie de doelen gemaakt heeftquote:
Zeker weten. Volgende week een mooie zondag met eredivisie voetbal en de Community SHieldquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:44 schreef leolinedance het volgende:
Wel weer een goed gevoel, voetbal in het weekend
wil een bal ..quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:45 schreef Compliment het volgende:
Wat doet die witte kloteduif steeds op het veld.
Dus? Welke regel is dat volgens jou?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was gewoon buitenspel. Narsingh hield op een gegeven moment wel in, maar in eerste instantie liep hij wel naar de bal toe..
Marcelo heeft dus wel gescoord, maar dan wel door de bal in zijn eigen doel te knallen...quote:
Op het hoofd van Van Bommel schijten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:45 schreef Compliment het volgende:
Wat doet die witte kloteduif steeds op het veld.
Ja want dit is geen prijs als je verliest, enkel als je wintquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:45 schreef Nuchterheid het volgende:
De schaal die er echt toe doet gaat dit seizoen natuurlijk wel weer gewoon naar Ajax
Ik hoop 34.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:46 schreef inZanity het volgende:
Hoeveel wedstrijden schorsing zal Janssen krijgen?
Voor watquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:46 schreef inZanity het volgende:
Geenquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:46 schreef inZanity het volgende:
6 maanden + taakstrafquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:46 schreef inZanity het volgende:
geen...quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:46 schreef inZanity het volgende:
okquote:
De buitenspelregel. Hij deed gewoon mee met de aanval en stond dus hinderlijk buitenspel. Hij had zich gewoon niet in de richting van de bal moeten bewegen..quote:
Hij heeft al geel. Wees niet bang.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar het nadeel dat Vitesse 'm dan niet meer hoeft.
Drie keer op rij kampioen van de armoede zie ik niet gebeuren.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:45 schreef Nuchterheid het volgende:
De schaal die er echt toe doet gaat dit seizoen natuurlijk wel weer gewoon naar Ajax
wie scoorde in Kiev ook alweer?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:47 schreef vandermar het volgende:
Alleen als Marcelo nog een paar keer de eigen keeper passeert wint ajax
Marcelo? Ik zie de link anders namelijk nietquote:
Hopelijk schopt hij in het belang van Ajax van Bommel zo nog even doormidden. Dan zien we hem volgende week iig niet in het veld.quote:
Daar was ik ook al bang voor. We hebben ook een slechte verdediging, dus wordt nog kutter.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:47 schreef GGMM het volgende:
PSV een duidelijke counterploeg, zag je ook al in de voorbereiding. Van elke grote club winnen, van de kleine clubjes verliezen. Apart, want in de Eredivisie zullen ze toch een keer of 30 zelf het spel moeten gaan maken.
Interland wedstrijd ertussen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hopelijk schopt hij in het belang van Ajax van Bommel zo nog even doormidden. Dan zien we hem volgende week iig niet in het veld.
Wordt sowieso een doelpuntenfestijn komend seizoen. (niet doelend naar de verdediging van PSV). Zijn veel slechte ploegen bijquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daar was ik ook al bang voor. We hebben ook een slechte verdediging, dus wordt nog kutter.
Klopt ja. Ben echt benieuwd hoe jullie dat willen doen tegen clubjes als Roda en NAC. Want die gaan echt niet proberen het spel te maken tegen jullie.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daar was ik ook al bang voor. We hebben ook een slechte verdediging, dus wordt nog kutter.
3e wedstrijd gelijk Groningen - PSVquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt ja. Ben echt benieuwd hoe jullie dat willen doen tegen clubjes als Roda en NAC. Want die gaan echt niet proberen het spel te maken tegen jullie.
Viel mij ook al op. Het spel maken zit er nog niet zo in.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:47 schreef GGMM het volgende:
PSV een duidelijke counterploeg, zag je ook al in de voorbereiding. Van elke grote club winnen, van de kleine clubjes verliezen. Apart, want in de Eredivisie zullen ze toch een keer of 30 zelf het spel moeten gaan maken.
AZ. Die hebben Beerens op de counterquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:49 schreef vandermar het volgende:
Tegen wie moet ajax volgende week? VVV? Anders voorzie ik een nederlaag
Ja daarom. Hoop dat ze dan andere tactiek willen spelen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt ja. Ben echt benieuwd hoe jullie dat willen doen tegen clubjes als Roda en NAC. Want die gaan echt niet proberen het spel te maken tegen jullie.
2e wedstrijd thuis tegen Roda, ook vaak garantie voor puntverlies van PSVquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
3e wedstrijd gelijk Groningen - PSV
Ik hoop het, voetbal is toch leuker dan de OSquote:
Niet zo aanstellen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:49 schreef KingRoland het volgende:
tijd rekken PSV. Daar zijn ze goed in
Lijkt me stug. Ze hebben de hele voorbereiding op deze manier gespeeld toch?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja daarom. Hoop dat ze dan andere tactiek willen spelen.
Oh oke.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Pas daarna hoor, Ajax - AZ is volgende week.
Roda is pauperslecht man.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
2e wedstrijd thuis tegen Roda, ook vaak garantie voor puntverlies van PSV
Wil 100m niet missen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop het, voetbal is toch leuker dan de OS
Weer pakkie voor Ajaxquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Welke richting je op beweegt maakt geen donder uit. Hij bleef er duidelijk vanaf en dus moet je zoiets laten doorgaan. De regels zijn ook veranderd om dit soort situaties door te kunnen laten gaan. Hinderlijk is vooral in het doelgebied. Dan ben je hinderlijk, zeker als de doelman last van je heeft. Dan doe je mee zonder de bal aan te raken zegmaar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De buitenspelregel. Hij deed gewoon mee met de aanval en stond dus hinderlijk buitenspel. Hij had zich gewoon niet in de richting van de bal moeten bewegen..
Niet als 2 slechte clubs in actie komen!quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop het, voetbal is toch leuker dan de OS
Dat wordt ook een leuke wedstrijd, ik ben benieuwd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja dat wel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lijkt me stug. Ze hebben de hele voorbereiding op deze manier gespeeld toch?
USAINquote:
Dat deed juf Jaenet anders ook altijd en dat vonden jullie prachtig.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:51 schreef Saekerhett het volgende:
Strootman weer met die kutkop erbij.
Die gast moeten ze echt ff kalmeringsmiddelen geven tijdens een wedstrijd
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |