quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:43 schreef Bredemug het volgende:
hoi hoi,
Ik ga voor het eerst daten met een leuk turks meisje(tot nu toe dan), ik weet dat ze mij leuk vind, maar hoe zijn turkse meisjes kwa relaties? voor degene die er ervaring ermee hebben?
Liever niet, kan potentie hebben als Hedera niet zo trolt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:49 schreef MrMonkeyman het volgende:
Dit is gewoon SC met een Turks thema
Was te voorspellenquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:49 schreef MrMonkeyman het volgende:
Dit is gewoon SC met een Turks thema
Turks trollen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Liever niet, kan potentie hebben als Hedera niet zo trolt.
Dus, heb jij anders geen tips voor daten met Turks/Arabische damesquote:
Trigga trollquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ok. OT:
Hoe verloopt een ideaal date voor jou met een niet-Turks jongen?
Nou dé ideale date met een niet-Turkse jongen voor mij zou eerst samen flink BBQen met veel pils erbij, daarna uitbuiken in een kroeg, beetje poolen. Dan naar The Expendables 2 en daarna weer naar de kroeg, weer pils en poolen en dan lepeltje-lepeltje in slaap vallen op een bank in een trein.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ok. OT:
Hoe verloopt een ideaal date voor jou met een niet-Turks jongen?
Klinkt leuk, maar ik drink niet, zou dat een issue zijn?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:54 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Nou dé ideale date met een niet-Turkse jongen voor mij zou eerst samen flink BBQen met veel pils erbij, daarna uitbuiken in een kroeg, beetje poolen. Dan naar The Expendables 2 en daarna weer naar de kroeg, weer pils en poolen en dan lepeltje-lepeltje in slaap vallen op een bank in een trein.
Gewoon eerlijkheid boven alles. Maar dat geldt voor alle nationaliteiten. Je hebt er niet serieuze dames tussen en wel serieuze dames. Als je vragen hebt, stel die dan gewoon aan de dame in kwestie. Je kunt geen algemene opvattingen gaan toepassen in een situatie waarin dat misschien helemaal niet gewenst is. Gewoon per individu beoordelen dus.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:50 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Turks trollen.
[..]
Dus, heb jij anders geen tips voor daten met Turks/Arabische dames
Eeeuhm, ik drink wel vaker in mijn eentje. Dus denk niet nee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar ik drink niet, zou dat een issue zijn?
Is het not-done om te vragen wat ze van de Palestijnse kwestie vind?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:55 schreef Charcot het volgende:
[..]
Gewoon eerlijkheid boven alles. Maar dat geldt voor alle nationaliteiten. Je hebt er niet serieuze dames tussen en wel serieuze dames. Als je vragen hebt, stel die dan gewoon aan de dame in kwestie. Je kunt geen algemene opvattingen gaan toepassen in een situatie waarin dat misschien helemaal niet gewenst is. Gewoon per individu beoordelen dus.
Waarom zou je dat in godsnaam vragen op een date?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:58 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Eeeuhm, ik drink wel vaker in mijn eentje. Dus denk niet nee.
[..]
Is het not-done om te vragen wat ze van de Palestijnse kwestie vind?
Volgens mij gaat dit topic niet over Arabieren. Maar dat kan aan mij liggen,quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:50 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Turks trollen.
[..]
Dus, heb jij anders geen tips voor daten met Turks/Arabische dames
Om het spannend en interessant te houden. Ik heb wel ergere dingen gevraagd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in godsnaam vragen op een date?
Uit welk land komt ze?quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:00 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Om het spannend en interessant te houden. Ik heb wel ergere dingen gevraagd.
Sinds wanneer ben jij RP?quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
Heb 'm even gereekstmaar laat 't niet verzanden in een (semi-grappige) slowchat! Leuk/interessant om te lezen in ieder geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betreffende Turkse dames, moet zeggen dat ik er veel ken en ik ze niet echt over één kam kan scheren. Wel dat het vaak gedreven vrouwen zijn met hun eigen mening en ook hun mannetje weten te staan, wat ik alleen maar kan waarderen.( ͡° ͜ʖ ͡°)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |