quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:58 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik kijk em op het plaatje van hierboven op de M&M sports, die doet het prima
Godver, hier niet goed. Hele tijd geblokt/wazig beeld. Blijft ook steken rond de 70%. Heb ik al een paar weken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:00 schreef consio het volgende:
Zullen de streams zo werkend zijn? 20.00 willem2-nac (staat nog niks op rojadirecta)
[edit]
DSC4 werkt gewoon
Euh, vertel?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:44 schreef HupDuitslandHup het volgende:
ik wil jullie wel stream's geven maar als ik dat hier doe dan zullen zij mij bannen
Je mag gewoon geen directe links plaatsen. Easy as that.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:53 schreef HupDuitslandHup het volgende:
waarom mag ik hier geen stream's zetten en jullie maken wel reklame voor firstrow en soapcast
wat is is dan het verschil ?
neen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:03 schreef TheDutchguy het volgende:
Hebben jullie er ook last van dat sopcast de hele tijd terugspringt en je dus de hele tijd hetzelfde ziet?
Heuj, ik ook. Al noem ik het die van NEC.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:02 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Heuj, ik ook. Al noem ik het die van NEC.Pangeastreams 2 ook en die kwaliteit is iig prima!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |