Daar ga ik ook maar vanuit ja, er zal wel iets misgaan, het lijkt Nederland wel niet gegund deze Spelen. PJ gister ook met zijn belachelijke pechquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:35 schreef franklop het volgende:
[pessimistische modus]
Zal wel weer een vierde plaats worden
[/pessimistische modus]
Ranomi goud, goudquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:51 schreef alors het volgende:
[..]
Daar ga ik ook maar vanuit ja, er zal wel iets misgaan, het lijkt Nederland wel niet gegund deze Spelen. PJ gister ook met zijn belachelijke pech
Huh? We hebben gewoon al 3,99 gouden medailles en staan rond de tiende plaats in de medaillespiegel... Gaat gewoon primaquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:51 schreef alors het volgende:
[..]
Daar ga ik ook maar vanuit ja, er zal wel iets misgaan, het lijkt Nederland wel niet gegund deze Spelen. PJ gister ook met zijn belachelijke pech
Het kan zo nog maar eens een geweldig aantal gouden plakken worden ja... maar ook net zo goed niksquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Ranomi goud, goud
Dorian goud na 9 (van de 11) races
Vos goud op de weg
Dus Marit vandaag goud, Epke morgen goud....
Klopt, sowieso een risico bij Epke kan zomaar fout gaan maar Marit is wel zeker (optimistische modus) en hopelijk Cornelissen individueel (ook morgen?).quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het kan zo nog maar eens een geweldig aantal gouden plakken worden ja... maar ook net zo goed niks
Klopt. Maar we hebben wel wat tegenvallers gehad. Meestal wordt dat opgehefd met wat meevallers, maar die hebben we nog nauwelijks gezien.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Huh? We hebben gewoon al 3,99 gouden medailles en staan rond de tiende plaats in de medaillespiegel... Gaat gewoon prima.
Dan kun jij niet tellen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:56 schreef ZwarteMaan het volgende:
Goud voor
- Epke
- Ruiters (Team & Individueel)
- Mannen & Vrouwen Hockey
- Dorian
- Marit
7 goud maximaal dus
Ruiters (dressuur of springen) gaan echt geen goud halen hoor.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:56 schreef ZwarteMaan het volgende:
Goud voor
- Epke
- Dorian
- Marit
7 goud maximaal dus
WIJ zijn een land van water en wind. Dit kan dus niet meer fout gaan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop in ieder geval dat het een plak wordt... de omstandigheden lijken in haar voordeel nu qua wind
Precies.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Klopt. Maar we hebben wel wat tegenvallers gehad. Meestal wordt dat opgehefd met wat meevallers, maar die hebben we nog nauwelijks gezien.
Ik moet dat nog maar zien.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:56 schreef ZwarteMaan het volgende:
Goud voor
- Epke
- Dorian
- Marit
7 goud maximaal dus
Want ze staan maar 2e?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ruiters (dressuur of springen) gaan echt geen goud halen hoor.
Toch mooi dat ze bij die zilveren of bronzen plak zijn...quote:
Grrrrr...quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:57 schreef Neroje het volgende:
[..]
Toch mooi dat ze bij die zilveren of bronzen plak zijn...
Marit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |