Aangezien Bolt meedoet zullen de voorbereiding van hem en de zeventwintig trucjes na afloop ook wel laten zien, dus een minuut of drie zullen ze wel zoet zijn. Uiteraard krijgen we die beelden in hapklare brokjes de dagen erna terug te zien bij het item Where's Usain?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:38 schreef debeterebob het volgende:
Hmmm ik denk dat de NOS precies 9.66 seconden live sport laat zien.
Alle negers dus gewoonquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:40 schreef Cee het volgende:
Conclusie van het 10-minuten-durende voorbeschouwen was dat Ellen van Lange ons vertelt dat we op Blake en Bolt en op drie Amerikanen moeten letten tijdens de halve finale.
Dat zijn wel echt gevaarlijke outsiders ja, goed dat ze ons daar even op wijzen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:40 schreef Cee het volgende:
Conclusie van het 10-minuten-durende voorbeschouwen was dat Ellen van Lange ons vertelt dat we op Blake en Bolt en op drie Amerikanen moeten letten tijdens de halve finale.
waarom kijk je dan niet naar de live streamquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:41 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Ik was er al bang voor. De NOS gaat het gewoon voor elkaar krijgen het hele atletiektoernooi te verneuken. Ik sta echt op het punt die studio in te lopen en keihard "GA GODVERDOMME EENS SPORT UITZENDEN MAN" te schreeuwen. Niet normaal niet.
Zo komt ze ook over op mijquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:41 schreef Cee het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd het idee dat Ellen eigenlijk amper iets weet hierover en vooraf alles heeft gewikipedia't. Of onderschat ik haar?
Je onderschat haar dan wel. Want ze zit nog midden in die atletiekwereld. Is toch manager ofzo?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:41 schreef Cee het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd het idee dat Ellen eigenlijk amper iets weet hierover en vooraf alles heeft gewikipedia't. Of onderschat ik haar?
Ik kijk naar de BBC. Maar ik vind het gewoon echt doodzonde hoe de NOS de Olympische Spelen verkracht.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
waarom kijk je dan niet naar de live stream
Die Toine denkt ook van gast flikker eens op.quote:
Hulde voor de reclamesquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:16 schreef Montov het volgende:
Jammer dat het stopt bij het overschakelen. In de volgende reclame zijn er wel weer backstage beelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |