quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:14 schreef Sautor het volgende:
Achterop staat de naam correct geschreven?
Maar stiekem weet je wel beter.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:45 schreef Ambrosius het volgende:
Morgenavond om 0.00 pas Schuil/Nummerdor, ik ben erg benieuwd. Hoop wel goede hoop dat ze het op tv laten zien na Mart.
Je weet toch wel dat voor de NOS de sportdag is afgelopen zodra Mart begint. Dus het wordt de stream.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:45 schreef Ambrosius het volgende:
Morgenavond om 0.00 pas Schuil/Nummerdor, ik ben erg benieuwd. Hoop wel goede hoop dat ze het op tv laten zien na Mart.
Hij heeft het gewoon niet door en wat maakt het uit.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:15 schreef lordteddybeer het volgende:
Heeft Martina trouwens wel door dat hij nu voor nederland loopt en niet voor belgie. Want waarom zijn elke keer zijn interviews met sporza, staat de nos er niet?
Omdat de NOS er niemand heeft staan en Sporza wel. Ik denk dat hij gewoon reageert op een aanvraag voor een interview op dat moment.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:15 schreef lordteddybeer het volgende:
Heeft Martina trouwens wel door dat hij nu voor nederland loopt en niet voor belgie. Want waarom zijn elke keer zijn interviews met sporza, staat de nos er niet?
Ja precies. Je hoort Vannieuwkerke ook zeggen "Churandy, vraagje in het Nederlands!"quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Omdat de NOS er niemand heeft staan en Sporza wel. Ik denk dat hij gewoon reageert op een aanvraag voor een interview op dat moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |