quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:18 schreef Cee het volgende:
"Die vraag waarom is Jamaica zo goed, kan je daarmee overweg? Dat ze houden van reggae?"
Precies. Allemaal opnemen en na de olympische spelen ergens op youtube dumpenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:20 schreef alors het volgende:
en laat plz niemand zo 'geestig' zijn om het op twitter te melden want dan is het natuurlijk snel over met de pret.
Ja het geluid is wel zacht en dat van de regie dan weer wel hard.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:20 schreef Maver24 het volgende:
Ik versta er echt weinig van, heel zacht
Toine versta je wel. Alleen zegt hij nu niet zo veelquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:20 schreef Maver24 het volgende:
Ik versta er echt weinig van, heel zacht
Ja zodat ze morgenavond op tijd zijn voor reacties bij Nummerdor/Schuil na hun overwinning/nederlaag zien we dan dinsdag in het ochtendjournaal.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:36 schreef Thas het volgende:
Waren ze nou net aan het rennen bij de NOS
Wtf jij hoort veel meer ofzoquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:41 schreef Nober het volgende:
Het is bekend hoe ze gaan lopen!!!!!!!!!! Vertelllllllllllllllllllllll wat is de route? hebben ze navigatie?
Nee dat zei Toine net op Nederland 1.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:42 schreef Thas het volgende:
[..]
Wtf jij hoort veel meer ofzo
Ik hoor maar heel soms wat
Op 14 toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |