Die man is inderdaad een echte eindbaas!quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:13 schreef debeterebob het volgende:
Dankzij Tong heb ik nu bewondering voor baas Karelin
Eindbaas Karelin. De gentle giant.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:13 schreef debeterebob het volgende:
Dankzij Tong heb ik nu bewondering voor baas Karelin
Zou het niet leuker zijn als ze ook iets als judopakjes aanhadden?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:18 schreef seto het volgende:
Het is een beetje als judo, alleen het gaat veel meer om kracht dan techniek. Worstelen is fysiek echt slopend , je gebruikt bijna elke spier in je lichaam. Plus een mooie suplex is altijd mooi om te zien
Ik vind dat worstelen waar je wel naar de benen mag grijpen leukerquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:19 schreef seto het volgende:
Kort samengevat: je mag alleen je bovenlichaam gebruiken om je tegenstander op de grond te werpen, en je mag je tegenstander ook alleen bij het bovenlichaam pakken. Hierdoor wordt het enorm zwaar en moet je veel kracht in je bovenlichaam hebben. Hoe groter de worp, hoe meer punten je krijgt.
Freestyle.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind dat worstelen waar je wel naar de benen mag grijpen leuker
Judo ben ik ook wel een beetje zat na een hele weekquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Freestyle.
Ach, Judo en Taekwondo zijn sowieso leuker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |