SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
scherp. bye = vrije toegang tot de volgende ronde. Ik heb Quel maar ingeroosterd, nog niks gehoord van haar, maar dat zal wel goed komen. Zo niet, heeft haar tegenstander een bye naar de volgende ronde.
Je speelt zowel een uit- als een thuiswedstrijd, behalve in de finale.
Het schema:
Wieisboos
Nickskuh
JoodNL
Toefjes
Vijfvoor
Reemi
bye
Poker4lifee
GekkeGerrit
bye
Quel
Gurbuh
OmniRocket
Patje1987
GJE
Raviolipunch
Wedstrijden moeten voor zondagavond afgerond zijn, dit om het tempo in het toernooi er in te houden. Het schema blijft van kracht, net als een tennistoernooi.
Kwartfinale:
? - Toefjes
Reemi - Poker4lifee
GekkeGerrit - ?
OmniRocket - ?
Prijzengeld:
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Kloptquote:
En om de wedstrijd te bekijken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het enige waar de arena goed voor is, dat is de P+R plek naar het centrum of parkeren voor de HMH en ziggo dome
quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
EN DOE EENS DIE WALGELIJKE BIERWIJVEN UIT DE OP VERDOMME
wel voor 1kquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:22 schreef RavioliPunch het volgende:
Wie wilt SIF Lewandowski kopen voor 20k?
Zit de kuip ook in fifa 13?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik moet wel eerlijk toegeven dat de Kuip het mooiste stadion is van Nederland.
Google.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:22 schreef Tropanzia het volgende:
Is er ergens een lijstje met fifa 13 informatie?
die heb ik nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:23 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Als jij mij dan Ibra voor 10k geeft.
Je snapt zijn punt toch wel? Bied hier geen dingen aan tenzij ze voor hele vriendelijke prijsjes gaan.quote:
Hij gaat voor 25k dus ik geef je 5 hele k's winst.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je snapt zijn punt toch wel? Bied hier geen dingen aan tenzij ze voor hele vriendelijke prijsjes gaan.
Ik heb niet meer, dus kan niet hoger biedenquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je snapt zijn punt toch wel? Bied hier geen dingen aan tenzij ze voor hele vriendelijke prijsjes gaan.
Ik zit lekker in de zon manquote:
quote:
Ik denk alleen T, die andere doen zijn ouders voor hem ook al schiet hij dan niets met de G opquote:
Ik heb van nature een sixpack manquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk alleen T, die andere doen zijn ouders voor hem ook al schiet hij dan niets met de G op
En een betere weakfootquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
Net in mijn 352 Bronsilversquad even King als vervanger gekocht van Findley in de spits. Allebei evenveel pees maar King heeft een beter schot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |