abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5351066
Zeer trippende film, duurt meer als 4 uur maar is zeer de moeite waard. Nog meer mensen die deze film gezien hebben?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_5351149
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 15:03 schreef mrcool het volgende:
Zeer trippende film, duurt meer als 4 uur maar is zeer de moeite waard. Nog meer mensen die deze film gezien hebben?
Gisteren toevallig de dvd gekocht... Misschien vanavond de 1e helft kijken....
  maandag 12 augustus 2002 @ 15:09:43 #3
16357 Lijmkoe
Er is maar 1 Lijmkoe!
pi_5351152
Ik heb 'm als DivX, 3 cd's. Ik heb nu de eerste cd gezien en ik moet zeggen dat ie me wel aanspreekt. Nu nog tijd zien te vinden voor de andere 2 cd's
Waarom ik?
pi_5351254
Ik loop zooooo achter met het kijken van King-films, echt te erg! Gelukkig ben ik weer vrijgezellig; kan ik eindelijk de schade inhalen

En: Ja! Ik heb mijn lesje geleerd; houdt ze niet van horror/fantasy/thrillers/sf = exit!

pi_5351309
Zaterdag gezien, had deze en dtox gehuurd.

Was wat laat gaan kijken en eerst dtox, toen deze erachteraan. Aangezien de opbouw langzaam verliep d8 ik ff spieken hoelang die duurt, WOW 4 uur .

Achteraf had ik het gevoel dat het eerder 5 uur was. Ik was pas om 7 uur s'ochtends uitgekeken. Wel de moeite waard overigens.

maandag 12 augustus 2002 @ 15:22:57 #6
8266 drLiter
Wil je een plastic zakje?
pi_5351323
ik heb em ook gezien met zusje, vond de film wel redelijk... was niet echt super grafisch verantwoord, zo komt er nogal vaak een hand met 'stok' in beeld...

sommige dingen waren wat te brak her en der... maar verder wel grappig die film, leuke karakters...

amusanten film

Liter ponders the consequences of the modern globally connected society on the fertility of the western male population
  maandag 12 augustus 2002 @ 15:27:19 #7
16182 3steps
en anders niets
pi_5351398
Hij was niet slecht maar het is ook geen topfilm. De eerste 2 "delen" is het nog lekker mysterieus, dat is wel mooi, maar naarmate het einde naderd word ie een stuk minder vind ik.
Die andere dokter is beter, maar helaas is hij ziek.
pi_5820101
Ik heb 'm net gekeken. Vond het toch weer een typische King film (hij speelde zelf ook heel even mee, als pizza bezorger).

Voor de liefhebbers van King een must-see.
Een beetje eenzelfde idee als achter The Haunting, alleen is deze 10x beter.

Het autistische meisje speelde imho erg goed, evenals de acteur die Emery speelde (wat was ie gemeen)

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_5820183
quote:
Op maandag 16 september 2002 00:37 schreef Vision het volgende:
Ik heb 'm net gekeken. Vond het toch weer een typische King film (hij speelde zelf ook heel even mee, als pizza bezorger).

Voor de liefhebbers van King een must-see.
Een beetje eenzelfde idee als achter The Haunting, alleen is deze 10x beter.

Het autistische meisje speelde imho erg goed, evenals de acteur die Emery speelde (wat was ie gemeen)

Emery! Zeker!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_5820206
Vier uur van mijn leven die ik nooit meer terug krijg. En em toch niet uitzetten in de hoop dat het beter wordt.
pi_5820237
quote:
Op maandag 16 september 2002 00:42 schreef Lamon het volgende:
Vier uur van mijn leven die ik nooit meer terug krijg. En em toch niet uitzetten in de hoop dat het beter wordt.
wat vond je er zo slecht aan dan?

ik vond hem verre van slecht. (geen absolute topper), maar zeker weer een leuke horror. De laatste tijd komt in dat genre echt alleen maar bagger uit.

... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_5820271
Oeh Stephen King

Ik heb nog niet van deze film gehoord. Kan iemand mij wat meer vertellen over inhoud e.d.?

#geen
pi_5820387
quote:
Op maandag 16 september 2002 00:45 schreef DuchessX het volgende:
Oeh Stephen King

Ik heb nog niet van deze film gehoord. Kan iemand mij wat meer vertellen over inhoud e.d.?

Een lerares (in ik meen filosofie) is geinteresseerd/geobsedeerd door het paranormale. Ze wil wetenschappelijk aan gaan tonen, dat er zoiets bestaat.

Ze heeft hiervoor een expeditie op touw gezet naar een oud spookhuis.

Het huis heeft een ruime geschiedenis met veel verdwijningen en een paar doden. (De dames verdwenen meestal en de mannen werden gedood).

Ze gaat met een groep paranormaal begaafden een weekend het huis in.
Volgens haar is het huis een 'dode cel'. (Er is geen paranormaal leven meer sinds jaren). Het huis is een dode cel, maar alleen omdat er wegens de vele ongelukken/verdwijningen niemand meer wordt toegelaten.

Zodra de groep binnenkomt laat het huis al van zich horen...

de rest verklap ik niet, dat mag je zelf gaan zien

voor de Stephen King liefhebbers zeker een aanrader!!

(hij is dit jaar uitgekomen, weet niet precies wanneer. Ik zag 'm iig pas vandaag voor 't eerst in de videotheek).

-edit-

en als je 'm gaat kijken, neem de tijd wnat hij duurt meer dan 4 uur
(is volgens mij ook bedoelt als mini serie)

pi_5820461
Oeh die wil ik héél graag zien!
#geen
pi_5820773
quote:
Op maandag 16 september 2002 00:43 schreef Vision het volgende:

[..]

wat vond je er zo slecht aan dan?

ik vond hem verre van slecht. (geen absolute topper), maar zeker weer een leuke horror. De laatste tijd komt in dat genre echt alleen maar bagger uit.

Sommige acteerprestaties (niet allemaal), de karakters waren niet erg concequent uitgebouwd naar mijn gevoel (ze sloegen soms helemaal om), er zaten veel gaten in het verhaal (nee, ik weet geen voorbeelden meer te noemen, maar toen ik em keek vielen ze me op) en de belangrijkste:

Ik vergeleek em met 'The Stand', door zijn tijdsduur en mini-serie achtige opzet, welke ik errug goed vond, daarbij viel deze film mijns inziens in het niet..

pi_5820849
quote:
Op maandag 16 september 2002 01:15 schreef Lamon het volgende:

Sommige acteerprestaties (niet allemaal), de karakters waren niet erg concequent uitgebouwd naar mijn gevoel (ze sloegen soms helemaal om), er zaten veel gaten in het verhaal (nee, ik weet geen voorbeelden meer te noemen, maar toen ik em keek vielen ze me op) en de belangrijkste:

Ik vergeleek em met 'The Stand', door zijn tijdsduur en mini-serie achtige opzet, welke ik errug goed vond, daarbij viel deze film mijns inziens in het niet..

de gaten zijn me niet echt opgevallen, maar ik ben met je eens dat minimaal 1 personage te erg omsloeg.
pi_5821440
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 15:09 schreef Lijmkoe het volgende:
Ik heb 'm als DivX, 3 cd's. Ik heb nu de eerste cd gezien en ik moet zeggen dat ie me wel aanspreekt. Nu nog tijd zien te vinden voor de andere 2 cd's
heb precies hetzelfde :|
we are.. slaves to the rave
pi_6109392
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 15:09 schreef John_Falstaff het volgende:

[..]

Gisteren toevallig de dvd gekocht... Misschien vanavond de 1e helft kijken....

Even een vraagje over de DVD, wat voor beeld is het ?? Anamorfic breedbeeld of 4:3
4:3 vindt ik namelijk ellende...

zit te overwegen om de DVD te kopen. Hoe duur had jij hem?

vrijdag 4 oktober 2002 @ 16:07:00 #19
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_6109513
Ik vond het echt een héle leuke film! Ik heb veel in spanning gezeten heb dus ook niks gemerkt van de brakke special effects. Zoals jullie ook al zeiden vond ik het meisje en Nick () het beste spelen, maar eigenlijk iedereen wel.

Het verhaal is trouwens afgeleid van House on Haunted Hill (staat op de box van de dvd), maar deze is 10x beter.

pi_6109531
Als King liefhebber heb ik natuurlijk deze film ook gezien en ik vond de film goed niet super maar gewoon goed.
The stand vind ik vele malen beter. Echter deze film is ook het bekijken waard
pi_6120044
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 16:07 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik vond het echt een héle leuke film! Ik heb veel in spanning gezeten heb dus ook niks gemerkt van de brakke special effects. Zoals jullie ook al zeiden vond ik het meisje en Nick () het beste spelen, maar eigenlijk iedereen wel.

Het verhaal is trouwens afgeleid van House on Haunted Hill (staat op de box van de dvd), maar deze is 10x beter.

Is ie 4:3 of 16:9 ???
Hoe is deze film in vergelijking met bijvoorbeeld "It" of "the Shining"
wat ik zelf twee super spannende toppers van King vind.
pi_6120054
Een horror-film met B-acteurs die 4 uur duurt. Kan nooit goed zijn.
Her name was Lola, she was a showgirl..........
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 5 oktober 2002 @ 12:39:36 #23
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_6120066
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 12:35 schreef BazP het volgende:

[..]

Is ie 4:3 of 16:9 ???
Hoe is deze film in vergelijking met bijvoorbeeld "It" of "the Shining"
wat ik zelf twee super spannende toppers van King vind.

de film "the shining" heeft ZO absoluut NIETS met King te maken dat het lachwekkend wordt. The Shining de mini-serie is wel goed.

Overigens zijn er maar weinig goede verfilmingen van King boeken:
Shawshank redemption
The Green Mile

en dan houdt het eigenlijk wel op

pi_6120080
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 12:39 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Shawshank redemption
The Green Mile

De beste King-verfilming ---> MISERY
Her name was Lola, she was a showgirl..........
pi_6120083
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 12:39 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

de film "the shining" heeft ZO absoluut NIETS met King te maken dat het lachwekkend wordt. The Shining de mini-serie is wel goed.

Shawshank redemption
The Green Mile

en dan houdt het eigenlijk wel op

Ik bedoel ook de miniserie, die Veronica (toen nog) een paar jaar geleden uitgezonden heeft (samen met the langoliers o.i.d)
volgens mij is die miniserie in 1999 gemaakt. Maar, ook hier kan ik nergens een DVD van vinden. Alleen van die oude (film) versie uit 1980 ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')