Mooi nieuws, gefeliciteerd! De kinderlozen beginnen in de minderheid te raken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:25 schreef JAM het volgende:
Zo eeen faste relatie \ dat bevalt me wel. neit allen eet je een hoop wilde perzikken maar je neukt ook nog eens een zwanger vrouw. ja jongens, voor wie het niog niet wist, JAM wordt pappa! driekoningen 2013 is het wijf uitgerekend. daarna weer terug moderneuken dus.
Maar moedig hielden zij stand.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:40 schreef Claudia_x het volgende:
Mooi nieuws, gefeliciteerd! De kinderlozen beginnen in de minderheid te raken.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb dat boek jaren geleden gelezen en ik vond het best een goed boek. Hoewel ik niet de indruk had dat de auteur zich wilde meten met de Nederlandse auteurs en er per se seks in wilde verwerken, zou dat wellicht wel verklaren waarom een schrijver als Kluun zo weg is van het boek.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Heeft iemand hier "Ik haal je op ik neem je mee" gelezen?
Ik vind het nogal tegenvallen. Hij komt over als een Nederlandse schrijver die perse seks in zijn roman moet verwerken en geobsedeerd is door fellatio.
Van Gers Pardoel bedoel je?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Heeft iemand hier "Ik haal je op ik neem je mee" gelezen?
Hij zal het vast niet daarom doen, maar degen die het aanraden hadden het natuurlijk wel kunnen onthullen. Ik vind het tot nu toe niet bijzonder. Beetje gemakkelijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb dat boek jaren geleden gelezen en ik vond het best een goed boek. Hoewel ik niet de indruk had dat de auteur zich wilde meten met de Nederlandse auteurs en er per se seks in wilde verwerken, zou dat wellicht wel verklaren waarom een schrijver als Kluun zo weg is van het boek.
Net zoveel diepgang.quote:
Behangdier, toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:20 schreef Gellius het volgende:
W.G. heeft een girafsjabloon op de muur van zijn kamer.
Als iedereen straks kinderhebbend is dan word ik weer kinderloos. Ik heb er een hekel aan om bij een meerderheid te horen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Enkel bij het aanzicht van jou, bedoel je? Of was het een damesbejaardenclub (dat las ik eerst) en een gevolg van incontinentie?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:01 schreef Mainport het volgende:
Ik heb net een speech gehouden ter ere van een damesjaarclub, de dames glibberden van hun figuurlijke stoel af
Mogen het ook spreekwoordelijke stoelen (of desnoods banken) zijn?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:44 schreef broer het volgende:
Ik wil ook wel eens speechen op een plek waar ze figuurlijke stoelen hebben. Lijkt me tof.
Heb jij al een beeertje op komst?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:29 schreef beeer het volgende:
Nee maar wel letterlijk. Liefst in de vorm van een H
Ik gok op Madame Bovary.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:16 schreef Gellius het volgende:
Hij staat nog te beslissen wat hij aan moet en welk boek er casual uit zijn colbertzakje moet steken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |