Hmja, jij moet ook veel lezen. Ik lees maar 10 topics ofzo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik doe het continueanders staat die lijst zo vol met topics waar ik nooit meer in lees.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:13 schreef Mainport het volgende:
-PM's worden niet op het forum besproken-
quote:A cynic is a person who owes his existence due to the welfare state
Dat vertaalt zich in het Brabants als"Je moet nooit nie opgeven", wat goed Brabants is voor "Je moet nooit opgeven". Niks aan de hand dus, als je met deze tattoo de kroeg in Helmond binnengaat.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:04 schreef LXIV het volgende:
Dat vertaalt zich in het Brabants als"Je moet nooit nie opgeven", wat goed Brabants is voor "Je moet nooit opgeven". Niks aan de hand dus, als je met deze tattoo de kroeg in Helmond binnengaat.
Nooit geen rare teksten op je pote late zette, zeg ik dan als Rotterdammert.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat vertaalt zich in het Brabants als"Je moet nooit nie opgeven", wat goed Brabants is voor "Je moet nooit opgeven". Niks aan de hand dus, als je met deze tattoo de kroeg in Helmond binnengaat.
Goed zeg. Vooral voor OUD een welkome impuls, denk ik.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:25 schreef JAM het volgende:
Zo eeen faste relatie \ dat bevalt me wel. neit allen eet je een hoop wilde perzikken maar je neukt ook nog eens een zwanger vrouw. ja jongens, voor wie het niog niet wist, JAM wordt pappa! driekoningen 2013 is het wijf uitgerekend. daarna weer terug moderneuken dus.
Ja, mooi he. Er zijn aardige mensen die mij er speciaal een sms om sturen als ie mooi staat, vanwege mijn naam.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:29 schreef JAM het volgende:
er staat trouwens een wonderschone croissant aan de hemel, de maan dus, werp eens een blik
Oke. Ik stel voor: 17.30, Koosje (Plantage Middenlaan)? Ik zit daar in de buurt dus dat is voor mij in ieder geval makkelijk.quote:
Da's op mijn route naar huis, dus goed plan!quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:57 schreef mane het volgende:
[..]
Oke. Ik stel voor: 17.30, Koosje (Plantage Middenlaan)? Ik zit daar in de buurt dus dat is voor mij in ieder geval makkelijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |