SPOILER: Hotellijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen énkel probleem
Jij had overigens ook meegemogen hoor
Of op de hoedenplank en dan kunnen jullie naar mekaar kloppenquote:
We klappen gewoon de achterbank neer.quote:
Maar gewoon in de stoptrein gestapt?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:54 schreef Cat22 het volgende:
Wij kwamen er in Eindhoven achter dat de stoptrein toch gewacht had... Hebben we maar niet tegen de Takketaxi gezegd.
Good thinking.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
We klappen gewoon de achterbank neer.
Toch maar niet he.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar gewoon in de stoptrein gestapt?
Dankoe!quote:
Maar dan zit ik hier in het donker.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:02 schreef ElisaB het volgende:
Dan zal ik het licht maar uitdoen...
Welterusten allemaal
Als jij een kaars hebt steek ik hem wel aan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:03 schreef Tha_Erik het volgende:
*kaarsje aansteekt*
Oh wacht, dat was jouw taak.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Die staat er tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:11 schreef Takaiki het volgende:
En Cat en ik hebben Henk en Peter vergeten af te lebberen![]()
![]()
Maar het duurde wel ff voor dattie stond.quote:
Jah, real life is easy.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja moest even zoeken. Heb 'm niet paraat zeg maar. In real life wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, niet altijd hoor. Als je steeds mensen beledigt is het best een zware beproeving
.
Och. Het viel me vooral op dat elke keer dat jij iemand "beledigde", jij daarna degene was met het rode hoofd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Precies. Al is het makkelijk praten als je mijn slachtoffer nog niet geweest bent.
Welcome home!quote:
idemquote:
Dat was omdat ik het warm had!quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och. Het viel me vooral op dat elke keer dat jij iemand "beledigde", jij daarna degene was met het rode hoofd.
Ja, dan had je misschien niet steeds naast mij moeten gaan staan.quote:
Feel free to insult me.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dan had je misschien niet steeds naast mij moeten gaan staan.
Maar je bent zo lekker rustig en je tettert niet zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Got milk?quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:31 schreef ElisaB het volgende:
* licht weer aandoet
Wel zachtjes doen, meisjes; er liggen al mensen in bedAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Die helaas niet, maar pretty closequote:
Yups; alle kuikens zijn volgens mij binnen. Je kunt met een gerust hart aftaaienquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:35 schreef Takaiki het volgende:
Zo te zien is iedereen weer thuis?
Mooi, kan ik met een gerustgaan slapen
![]()
Rol hier echt bijna letterlijk van mijn stoel van de slaap
Trusten liefjens
Ben idd niet zo tetterig, jij gelukkig ook niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar je bent zo lekker rustig en je tettert niet zo.
Feel free to insult me.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ben idd niet zo tetterig, jij gelukkig ook niet.Ja, gelukkig zijn wij vrij rustig, want anders was het hek echt van de dam geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Volgende keer met meer dan 50 personenquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Gottegot inderdaad, wát een kippenhok af en toe.
Teh horrorquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:38 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Volgende keer met meer dan 50 personen
haha, stilte in Rotterdam, grapjasquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Teh horror! Anders taai ik 'm er gewoon om de zoveel tijd even tussenuit om een rondje te lopen in stilte
.
In mijn auto was het anders heerlijk rustig.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:38 schreef Tha_Erik het volgende:
In de trein was het ook een kippenhok trouwens. En ik wilde gewoon rustig muziek luisteren enzo. Stomme treinreis.
In die buurt is het best rustig, zeker vergeleken bij wat er allemaal in de kroeg gebeurtquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
haha, stilte in Rotterdam, grapjas
quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In mijn auto was het anders heerlijk rustig.
Raampje open, radio op Arrow Jazz, hmmm
Should bequote:
quote:
Aah.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Best Friends Forever, Niet Te Breken, Wie Ons Breekt Breek Ik.
Och, ben nooit echt cool geweest, dus.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is wat coole kids zeggen, deze dagen.
Ah, de Zwab doet mee. Of ben je chaperone?quote:
Je hebt het liever als je wel kijkt, wil je zeggen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:04 schreef DeZwabber het volgende:
Ik chaperone wel, geen gekke dingen doen als ik even niet kijk he
Trustenquote:Op zondag 5 augustus 2012 03:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben nog niet slapen, maar ik ga het wel doen. Nu.
*popcorn pakt*quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt het liever als je wel kijkt, wil je zeggen?
Nee hoor, wat ik zeg is dat ik een heel andere kijk heb op het begrip "cool".quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat je zegt is dus eigenlijk, je bent te cool om cool te doen. Wat in essentie dus cool zijn is.
Is de rest trouwens slapen ofzo? Het is wel een beetje een menage à deux zo
.
of trois.quote:
Done deal!quote:
Hoi, Hugh hier, dit is mijn fok-accountquote:Op zondag 5 augustus 2012 03:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dus, wie licht Hugh even in.![]()
Lijkt me dattie het iig moet weten.![]()
Crapquote:Op zondag 5 augustus 2012 03:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoi, Hugh hier, dit is mijn fok-account
quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt het liever als je wel kijkt, wil je zeggen?
Hm, dus Hugh Jackman zit naar ons te kijken terwijl hij popcorn eet.quote:
Idd, je hoeft bij ons echt niet met wat korrels aan te komen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Een buffetje met spareribs, gehaktballen en saté (of inktvis) elke dag is wel genoeg inderdaad.
Graankorrels in de vorm van bier wil ook nog wel helpen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Rijstkorrels misschien. Als deel van een rijsttafel.
Ja dat hoort er zeker bijquote:Op zondag 5 augustus 2012 03:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Graankorrels in de vorm van bier wil ook nog wel helpen.
Ik ook.quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij is iedereen in slaap gevallen. Ik ga in ieder geval wel slapen.
Trusten.
Feel free to insult me.
Awwwquote:Op zondag 5 augustus 2012 09:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar natuurlijk.
Ik werd netjes om 8 uur weer wakker (...).
Aah, dur morgen meet bij henk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens Roger bijna. Ik vind dat dat dus morgen is.
Jepquote:Op zondag 5 augustus 2012 09:34 schreef Muis006 het volgende:
Halloooooo
Iedereen weer frips ende fruitig?
Greys, geloof ik.quote:
Er zijn vrijwel uitsluitend vage foto's genomen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:57 schreef liesje1979 het volgende:
Elisa heeft een hele vage foto van mij.
Mijn meneer is nog ietsje minder frips ende fruitigquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jouw meneer met zijn Tina Turner opmerking
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mijn meneer is nog ietsje minder frips ende fruitig
Ja het was een beetje een tvp maar tombo wist het zo overtuigend te brengen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
FHF Feedback, voor FOK!kers onderling
Waar is mijn excuus?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja het was een beetje een tvp maar tombo wist het zo overtuigend te brengen.
Sorry.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:07 schreef Qwea het volgende:
Ik vind het nu al de beste meet ever. Tombo die en publique toegeeft dat ik gelijk heb, excuses, ect
Toen ging iedereen ongeveer richting huis. Tenminste, ik vooral en ik weet eigenlijk niet wat de rest toen deedquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik val best mee dus he
Zijn er nog coole dingen gebeurd nadat Q en ik weg gingen ?
Hallo, wij gingen weg, weg coolheid.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik val best mee dus he
Zijn er nog coole dingen gebeurd nadat Q en ik weg gingen ?
Ja jij riep onderweg nog dat je voor het spoor ging springenquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toen ging iedereen ongeveer richting huis. Tenminste, ik vooral en ik weet eigenlijk niet wat de rest toen deed.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja jij riep onderweg nog dat je voor het spoor ging springen
Jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja jij riep onderweg nog dat je voor het spoor ging springen
At your servicequote:Op zondag 5 augustus 2012 12:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor een bijdehante reactie na een onintelligente opmerking kan je altijd bij Tombo terecht.
Of een random schietpartij in een kerk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kan me geen reden bedenken waarom niet, tenzij familie Dynasty van plan was om me in stukken te zagen en in een greppel te dumpen
Wat? geen idee, maar dat gaat wat lastiger achter in een autoquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of een random schietpartij in een kerk.
Of was dat Dallas?
Punt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat? geen idee, maar dat gaat wat lastiger achter in een auto
quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:59 schreef PatriQue89 het volgende:
IK heb terugglezen
ik voel ontluikende liefde tussen Rogéééééér en Erik!111!!11!!1!1!
Peter misschien wel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:34 schreef Muis006 het volgende:
Zou Henk nog geen genoeg van ons hebben trouwens?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Peter misschien wel.
Ik had hem de hele avond Henk genoemd, wist ik veel.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Peter misschien wel.
*proest*quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Peter misschien wel.
Ik zou niet durven.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:38 schreef Muis006 het volgende:
Noooit meer spotten met mijn naamkaartjes he mensen!
Bedankt, Charquote:
BWOEHAHAHHAAAAAquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Peter misschien wel.
WAAAAquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:50 schreef Greys het volgende:
Wat was het loiiiiiiik he weer
Muis en Q, mot ik de tongfoto van jullie even whatsappen?
Muis kan tongen!quote:
Ja dat was dus wat ik bedoelde met dat Henk zijn eigen vaste gasten ook aardige mensen zijn, jij was binnen no-time in gesprek met non-FOK!kers daarquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:54 schreef liesje1979 het volgende:
En ik heb twee mensen een nieuwe hobby gegeven.
Ohja fuck dat zei je nog ivm het geocachingquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben helemaal niet zuinig met mijn mobiele nummer, of mijn mobiel. Vandaar ook dat ik een mobiel heb die nog gemaakt is toen mensen nog niet eens konden dromen van iets als whatsapp.:')
Leuk!quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohja fuck dat zei je nog ivm het geocaching
Had het kunnen weten. Ik upload ze wel even en dan dm ik de linkjes!
Ja hequote:Op zondag 5 augustus 2012 13:08 schreef Muis006 het volgende:
Tombo haar neefje is echt super schattig
Whehehehe ik ga echt niet blijven tot de kroeg sluit denk ikquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:11 schreef Tha_Erik het volgende:
15 september moet wel episch worden. Hotelletje, drie keer zo veel mensen, doorgaan totdat de kroeg sluit
...
En we gaan dan met elkaar praten!quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:11 schreef Tha_Erik het volgende:
15 september moet wel episch worden. Hotelletje, drie keer zo veel mensen, doorgaan totdat de kroeg sluit
...
JAAAAA!!!!quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:11 schreef Tha_Erik het volgende:
...
Nog niet gedaan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En we gaan dan met elkaar praten!
Wel indirect. En hij stond heel dichtbij tijdens het zwemmen kijken. Gaat helemaal goedkomen volgende keer.quote:
Dat gaat pas een episch moment worden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel indirect. En hij stond heel dichtbij tijdens het zwemmen kijken. Gaat helemaal goedkomen volgende keer.
Ik las "reden" de eerste keer en vroeg me al af waar je verbazing vandaan kwamquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:15 schreef tombolafan het volgende:
Oh en toen we onder dat restaurantgedoe over de A4 reden keek ik in mn achteruitkijkspiegel en renden er gewoon mensen over de snelweg
Klopt, ik moest zelfs met haar meedrinken om het weg te krijgen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, je had nauwelijks bier op
quote:
Greeeysssssquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:50 schreef Greys het volgende:
Ik ben getagged in een FB bericht van Cat, maar waar kan/moet ik dat nou goedkeuren zodat het ook op mijn timeline komt? Ik krijg er weer eens geen bericht van dat ik het moet goedkeuren
Bwoehahahahaha.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoi
D'r heb iemand aan je tetten gezeten gisteren
Dat vind ik altijd wel prettig, want anders is het ook zo watquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwoehahahahaha.
En zo SUBTIEL ook!
Zo dat het niet opviel!
Geeft niet; gewoon aan toegeven!quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geeft niet; gewoon aan toegeven!
Zal ik mijn adres PM-men en hoe laat ben je er dan ongeveer
Hate to say I told you soquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:00 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik spijt dat ik maar 1 puntje mee nam
Het was visquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]als wij ook eens frietjes van pappaB mogen komen eten, neem ik baksels mee
Heb ik een accentquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:00 schreef liesje1979 het volgende:
En ik vind Elisa leuk en ze heeft een grappig accent.
Zal ik onze foto's hier onder elkaar zetten voor zoek de verschillen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:00 schreef liesje1979 het volgende:
En ik vind Elisa leuk en ze heeft een grappig accent.
Dealquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:01 schreef Muis006 het volgende:
als wij ook eens frietjes van pappaB mogen komen eten, neem ik baksels mee
Gewoon doenquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:02 schreef Greys het volgende:
Zal ik onze foto's hier onder elkaar zetten voor zoek de verschillen?
Of wil je niet online? Geen punt als je het niet wilt trouwens! De meesten willen het niet namelijk!
*bergt mixer weer op*quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Met puree. Dat wilde ik later verklappen
Jaja, ik weet wie jij bent. En ik heb geen idee watvoor accent, iets grappigs iig.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb ik een accent
Wat voor accent zou dat zijn dan
En verwar je me niet met Greys
(ik ben die kleine
Ik heb ze alleen op heel klein schermpje gezien he? Maar als jij denkt dat het kan vind ik het prima hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik onze foto's hier onder elkaar zetten voor zoek de verschillen?
Of wil je niet online? Geen punt als je het niet wilt trouwens! De meesten willen het niet namelijk!
Nou moequote:Op zondag 5 augustus 2012 14:04 schreef liesje1979 het volgende:
Jaja, ik weet wie jij bent. En ik heb geen idee watvoor accent, iets grappigs iig.![]()
Ze zijn práchtigquote:Ik heb ze alleen op heel klein schermpje gezien he? Maar als jij denkt dat het kan vind ik het prima hoor.
Lol die van jou wil ik denk ik liever niet online.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou moe
Een mix tussen Rotterdam, Groningens en Braobants zeker
[..]
Ze zijn práchtig
Nahquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol die van jou wil ik denk ik liever niet online.
PAS OP! DE MAN HEEFT EEN MES!quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:09 schreef Muis006 het volgende:
Ik moet nog steeds grinniken om Henk met dat slagersmes, Grees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
*gil*quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:19 schreef Greys het volgende:
Dm voor foto's van jou en sp3c
Als er iemand nog een foto wil, gil even!
Welke zoek je nog?quote:
Ja weet ik veel jij zei gil even voor foto.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke zoek je nog?
Help me even, want ik weet niet wat ik nou allemaal al gewhatsappt heb naar iedereen
Die staan voornamelijk op andermans telefoons ben ik bangquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:25 schreef Muis006 het volgende:
Hebbie nog compromitterende?
Chantagemateriaal is altijd goed.
Uh ohquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Die staan voornamelijk op andermans telefoons ben ik bang
NOEM JE HAAR NU DIK!?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol die van jou wil ik denk ik liever niet online.
Boven- of onderbeen (he Greys?)quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. Ze past ongeveer in 1 been van mij.
Op FB. We zaten in de trein toen we ons realiseerden dat we in onze haast om weg te komen helemaal geen hajje tegen Henk en Peter hadden gezegd.quote:
Oh leukquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Op FB. We zaten in de trein toen we ons realiseerden dat we in onze haast om weg te komen helemaal geen hajje tegen Henk en Peter hadden gezegd.Dus ik had hem een berichtje gestuurd.
Hij heeft zin in komende maand!
ik kan je er echt niet bij helpen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh leuk![]()
Ik heb ruzie met Facebook
Want jouw bericht komt niet op mijn timeline waarin ik getagged ben.
Eckte kuzzies?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:42 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb wel hajje gezegd!
En ik heb kuzziez van Peter en van Henk gehad
Ja, met tong enzoquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eckte kuzzies?![]()
Ik heb ze van Henk nu wel op mijn FB staan.*koestert*
Ik kwam er nu trouwens achter dat Henk 10 dagen ouder is dan mijn broer.
Ook nog!quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:52 schreef Greys het volgende:
Ik doe niet aan zoenen met tong![]()
Hoewel je dat nooit te hard moet roepen tegen Qwea...
Gil!quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:19 schreef Greys het volgende:
Dm voor foto's van jou en sp3c
Als er iemand nog een foto wil, gil even!
Hoezo, Qwea is toch altijd heel netjes?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:52 schreef Greys het volgende:
Ik doe niet aan zoenen met tong![]()
Hoewel je dat nooit te hard moet roepen tegen Qwea...
Oh, wachtquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:10 schreef Qwea het volgende:
Ooh en Elies, ik voel je. Ik ben ook godsallejezustering brak.
Waarvan danquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:10 schreef Qwea het volgende:
Ooh en Elies, ik voel je. Ik ben ook godsallejezustering brak.
neuh dat viel wel mee. Stuk of 10 ofzo over de hele dag geloof ik. Maar ik denk de alcohol icm het laat naar bed gaan en het toch al telkens gesloopt zijnquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarvan dan
Of heb je zoveel gedronken?
Ja hequote:Op zondag 5 augustus 2012 15:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
neuh dat viel wel mee. Stuk of 10 ofzo over de hele dag geloof ik. Maar ik denk de alcohol icm het laat naar bed gaan en het toch al telkens gesloopt zijn
Maar ik heb ff op de bank gelegen en het gaat wel weer![]()
Ik verheug me nou al op de chocotaart van volgende weekGodverdomme, ik hou niet eens van chocotaart. Of van chocoijs, maar dit was echt belachelijk lekker.
Ja, dat zal ik doenquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he
Lekker klef zoetbekken
Je geeft me wel effe dan per WA door waar ik hoe laat moet zijn enzo he
Ja ik ga d'r chocotaart brengen in het ziekenhuis.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:38 schreef indaha het volgende:
Ik dacht whut is volgende week alweer een meet bij Henk, maar je krijgt ziekenhuistaart natuurlijk.
De taart van Henk is wel een operatie waard
Ooh dus we kunnen alvast beginnen met panieken?quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik ga d'r chocotaart brengen in het ziekenhuis.
Dat wordt nog een uitdaging, want Henk is dicht op maandag
Maar komt goed!
Nou als ik dichterbij woonde wist ik het welquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:41 schreef Qwea het volgende:
ooh, volgend weekend meet bij henk is ook goed hoorcount me in
Ik moest 2u reizen gisteren, meer dan waardquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou als ik dichterbij woonde wist ik het wel
Ja ik kon gisteren echt niet , anders was ik wel gekomen en was ik waarschijnlijk gestrand met Cat en Takkequote:Op zondag 5 augustus 2012 15:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest 2u reizen gisteren, meer dan waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |