140 p/m komt aardig in de buurt van de ambtshalve verzekering (als je zelf geen verzekering afsluit, doet uiteindelijk de overheid het namens jou en verhaalt de kosten op jou) met aanvullend één of ander goedkoop pakket.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:48 schreef kort het volgende:
[..]
140 per maand? Ben je een bejaarde? Ik betaal 70 per maand. Netto 0 dus. Een volwassen persoon moet goed afkunnen met 100 euro per maand hoor.
M'goed, preventie is velen malen goedkoper en fijner dan een behandeling.

Hoe kom je dan bij 140 p/m? Als ik de premieberekening maak kom ik op 123.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:33 schreef mitchelll0181 het volgende:
Helaas, ik heb ditzo basis + tand best

Je hebt dus ditzo basis + zorgbest + tandbest..quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:33 schreef mitchelll0181 het volgende:

quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:33 schreef mitchelll0181 het volgende:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:40 schreef mitchelll0181 het volgende:
Unbelievers 'zucht'
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:41 schreef Mallet het volgende:
[..]
Je hebt dus ditzo basis + zorgbest + tandbest..
quote:

Ja of niet? Beetje lopen bitchen op iedereen terwijl ie zelf gewoon de verkeerde informatie geeft.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Je praat je zelf zo ontzettend tegen telkens. Zo raar is het dan toch niet dat men twijfelt aan je verhaal?

alleen maar beter voor jullie joh .. ik onnodig betalen jullie blij
 alleen maar beter voor jullie joh .. ik onnodig betalen jullie blij  

Tsja, ongelooflijk dat zoveel mensen daar nog intrappen. Als je een okee gebit hebt, dan betaal je de incidentele behandelingen die je af en toe toch nodig hebt gewoon zelf, uit je eigen zak. En zorg je gewoon zelf voor een spaarpotje, mocht er ooit iets 'groots' te gebeuren staan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:07 schreef k_man het volgende:
Tuurljik. Ondertussen betaal je nu zo'n 300 euro per jaar, terwijl je voorheen zo'n 40 kwijt was voor twee halfjaarlijkse controles. Goede deal, die verzekering!
TS is een gewoon een enorme dikke trol. Kan niet anders.quote:Misschien moet je die post van mij nog eens herlezen. Die post over dat punt waarop je beter niks meer kunt zeggen, omdat je het er alleen nog maar erger mee kunt maken...

1/3e van mn salaris komt ook niet bij mij terecht, maar bij de belasting
 1/3e van mn salaris komt ook niet bij mij terecht, maar bij de belasting 

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |