Lees je wel goed, eigenlijk?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:28 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik kan nu gewoon geen geld missen, ook niet voor even.
Dus als ik 300 moet betalen bij de tandarts kan dat niet, dit moet gewoon naar mijn zorgverzekering. Want hier betaal ik voor!!
Maar dit kan niet omdat ik geen juiste pas heb.
Onzin. Je sofinummer komt gewoon overeen dus de tandarts zal waarschijnlijk al meteen de rekening naar ditzo opsturen. Je kan de factuur ook gewoon doorsturen als jij hem ontvangt i.p.v dat je hem zelf overmaakt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:28 schreef mitchelll0181 het volgende:
Dus als ik 300 moet betalen bij de tandarts kan dat niet, dit moet gewoon naar mijn zorgverzekering. Want hier betaal ik voor!!
Nee, je pasje laten zien, met je paspoort waarop ook je BSN staat.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:30 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ja er wordt gezegd zelf betalen en dan declareren. Toch ?
Of de tandards denkt dat de pas vervalst is....quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
Onzin. Je sofinummer komt gewoon overeen dus de tandarts zal waarschijnlijk al meteen de rekening naar ditzo opsturen. Je kan de factuur ook gewoon doorsturen als jij hem ontvangt i.p.v dat je hem zelf overmaakt.
Weet je echter wel zeker dat je een aanvullende tandartsverzekering hebt? Dat is in dit geval belangrijker, anders moet je de 300 euro wel zelf lappen.
Allevijf dezelfde fout?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:06 schreef mitchelll0181 het volgende:
Dat zou je denken ja.. Heb hier nu 5 pasjes met het goede bsn erop en de naam C.Lodgehaha
5? Gister waren het er nog 3...quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:13 schreef mitchelll0181 het volgende:
Zoals je kunt verwacht heet ik Mitchell
En ja op alle 5 staat C.Lodge ..
Oja en er staat op dat ik geboren ben in 62... Make that 87 ..
Ja jij wou een goedkope verzekering.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:30 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ook zoiets, polisblad ? Niet gehad.. Alleen online te bekijken
Je hebt vaak ook een tandarts eigen risico hè.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:28 schreef mitchelll0181 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |