Hallo mensen.
Ik heb 2 maanden geleden een zorgverzekering afgesloten bij Ditzo, na 2 weken kreeg ik mijn zorgpas thuis en tot mijn verbazing stond hier een verkeerde naam ( voor en achternaam ) op.
Mijn sofinummer klopt wel..

Maargoed, ik even gebeld en er zou een nieuwe opgestuurd worden. Prima!
Weer 2 weken later, ik ontvang post van ditzo, maak het open.. en wederom verkeerde naam erop!
Ik weer bellen, nou heel raar zus zo maaar we gaan een nieuwe sturen en maken een extra notitie.
Nu vandaag krijg ik mijn 3e!! zorgpas binnen, WEDEROM met de verkeerde naam erop!
Ik heb hier echt geen zin meer in en wil gewoon mijn geld terug.. ik heb 2 maanden premie betaald en heb niet eens de mogelijkheid gehad om hier gebruik van te kunnen maken!
Ik quote van de site : Je zorgpas is het bewijs dat je bij ons bent verzekerd en geeft je recht op medische zorg in binnen- en buitenland. Zorg er dus voor dat je deze pas altijd bij je hebt. Je krijgt je zorgpas normaal gesproken binnen 14 dagen na het afsluiten van je zorgverzekering per post toegestuurd.
Dus kan ik het contract ontbinden ? en kan ik mijn geld terugkrijgen.. Dit slaat helemaal nergens op
Ik hoop dat iemand mij kan informeren,
Alvast bedankt