Ik denk niet dat een zorgverlener blij gaat zijn als op je zorgpas en ID verschillende namen staan, en je gewoon geen zorg krijgt (tenzij levensbedreigend).quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:38 schreef Bartjebart het volgende:
Ben je wel onder de juiste naam bij hun bekend? Krijg je wel je post etc op de juiste naam toegestuurd?
Als dat zo is heb je toch gebruik kunnen maken van je zorgverzekering?
Ik heb nog nooit ergens mijn zorgpas hoeven te laten zien.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een zorgverlener blij gaat zijn als op je zorgpas en ID verschillende namen staan, en je gewoon geen zorg krijgt (tenzij levensbedreigend).
Ik wel, hoogzwanger in het ziekenhuis zelfs, en ik val echt op geen enkele manier in de doelgroep die met zorg fraudeertquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit ergens mijn zorgpas hoeven te laten zien.
Je kan er wel gebruik van maken, alleen levert het meer administratieve rompslomp op.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:08 schreef mitchelll0181 het volgende:
Nee, reden maakt toch niet uit.
Ik kreeg een brief dat ik binnen 3 maanden moet verzekeren anders zou ik een boete krijgen.
Dus ik een verzekering afgesloten, en kan ik er geen gebruik van maken.
Dus ik wil mn geld terug .. Logisch toch
Dat mag?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:18 schreef mitchelll0181 het volgende:
Mijn tandarts wil perse mijn pas zien
Als je je pas laat zien en je paspoort ernaast, dan komt toch het BSN overeen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:18 schreef mitchelll0181 het volgende:
Mijn tandarts wil perse mijn pas zien
Nee, in zijn paspoort staat ook die andere naam.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je je pas laat zien en je paspoort ernaast, dan komt toch het BSN overeen?
Wat?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:26 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Nee, in zijn paspoort staat ook die andere naam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |