Vannacht kon ik niet op de pc en op mijn ipod kon ik het niet volgen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is wat afgelopen? ..
Het event UFC on Fox 4? Ja vanochtend om half 5 al..
PS: Dit topic bevat spoilers, als je het nog niet gekeken hebt kun je beter het topic vermijden
Dan moet je hem bij de piratenwinkel kopenquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:59 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Vannacht kon ik niet op de pc en op mijn ipod kon ik het niet volgen.
?quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan moet je hem bij de piratenwinkel kopen
hier staat niets relevants meer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan moet je hem bij de piratenwinkel kopen
Oprotten met dit soort links, laatste waarschuwingquote:
Haha, ik wist niet dat je boos werd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:07 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Oprotten met dit soort links, laatste waarschuwing
UFC on Fox? Althans, als je dat wil kijken.quote:
Het mag gewoon niet volgens de policy, op sommige momenten kan ik niet ontkennen dat ik een kleurtje hebquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Haha, ik wist niet dat je boos werd.
Je zou naar de TT kunnen kijken, jezus christusquote:
No problem. Je hoeft alleen niet zo internetautoritair te doen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:08 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het mag gewoon niet volgens de policy, op sommige momenten kan ik niet ontkennen dat ik een kleurtje heb
UFC on FOX ja, kun je dat niet gewoon op YT terugkijken?quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:08 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Je zou naar de TT kunnen kijken, jezus christus
Nee. Maar succes met het zoeken op YT.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:10 schreef Quotidien het volgende:
[..]
UFC on FOX ja, kun je dat niet gewoon op YT terugkijken?
FOK! is een dictatuur, daar heb je je helaas bij neer te liggen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
No problem. Je hoeft alleen niet zo internetautoritair te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Hou je bek casualquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:13 schreef Geo4kant het volgende:
Alle jezus zeg![]()
Mag ik nu ook met vooroordelen gaan strooien?
Wanneer is het voor het laatst dat jij een PPV live hebt gekeken? 2010 ergens?quote:
Die van Ubereemquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wanneer is het voor het laatst dat jij een PPV gekeken hebt live? 2010 ergens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |