quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:53 schreef Kreator het volgende:
Nooit grappig. Een dwerg met grootheidswaanzin.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:53 schreef Kreator het volgende:
Nooit grappig. Een dwerg met grootheidswaanzin.
Vervelend gedrag = waardeoordeelquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:52 schreef Evie het volgende:
Ok omdat iemand vervelend gedrag vertoont en niet de mooiste persoon op aarde is in ogen van de meerderheid en een lengte van 1 meter 3 heeft?
Wolken, (dreigende) regenbuien hierquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Herfstig?
Hier schijnt volop de zon en is het best warm in de tuin
Helaas zul je daarvan niet kunnen genieten tijdens het opruimen want, zoals ik al zei, zelf ben ik er niet.quote:
Staat ze nou alweer op 2? En aan de kleurstelling dacht ik eerst dat ze hongaars was.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:35 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Het valt me nu pas op dat die Wit-Russische best lekker is.
Dan kun je hem jofun-kun noemen. Als ik Evie mag geloven heeft hij dezelfde lengte en is het een lul.quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:55 schreef Kreator het volgende:
De knop op mijn penis is al bijna 1 meter 3.
1= een waardeoordeel dat een ieder kan beamen, waardoor het een algemeen geldend waardeoordeel is. Oftewel een algemeen geldend feitquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vervelend gedrag = waardeoordeel
Niet de mooiste persoon op aarde in de ogen van de meerderheid = waardeoordeel
Lengte van 1 meter 3 = mogelijk feit
Al twijfel ik er aan of je daadwerkelijk de moeite hebt genomen om het op te meten.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kun je hem jofun-kun noemen. Als ik Evie mag geloven heeft hij dezelfde lengte en is het een lul.
Of jij nou wel of niet thuis bent, daar merk ik in mijn eigen huis toch niets vanquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas zul je daarvan niet kunnen genieten tijdens het opruimen want, zoals ik al zei, zelf ben ik er niet.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wolken, (dreigende) regenbuien hier
Dank voor het delen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:59 schreef Barbusse het volgende:
Ik proestte net een beetje koffie door mijn neus
Zo ben ik, altruïst tot in den kistquote:
Goed insmeren en probeer niet in slaap te vallenquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker in de tuin uitbrakken
Maar 3 uurtjes slaap is niet fijn....
Dan lijkt me dat je klaar bent voor de volgende stap: Cola.quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:59 schreef Barbusse het volgende:
Ik proestte net een beetje koffie door mijn neus
Niet in slaap vallen gaat moeilijk wordenquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed insmeren en probeer niet in slaap te vallen
Geen bier?quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan lijkt me dat je klaar bent voor de volgende stap: Cola.
Whahahaha waarom denk je dat ik nooit cola drinkquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat je niet met een rietje durft te drinken omdat je bang bent voor gezichtsverlies?quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Whahahaha waarom denk je dat ik nooit cola drink
Oh dat is erg jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jofuna klinkt zo vrouwelijkquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:02 schreef Kreator het volgende:
Goddomme. Ik heb jeuk aan mn jofuna. Ik ga douchen. Adios!
Nee dan moet ik lachen veel te veel suiker.. en dan gaat het door mn neusquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat je niet met een rietje durft te drinken omdat je bang bent voor gezichtsverlies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |