Die van mij houd niet van zwemmenquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:07 schreef marbasnarf het volgende:
mn hondjes zijn lui... gister avond ff heel flink wezen rennen en toen vannacht rond half 2 toen ik thuis kwam nog een stuk gaan lopen... en nu liggen ze te slapen, in de zon...
Ga vanavond wel ff met ze zwemmen, want nu ligt t toch overal vol met kuddes kinderen en zonaanbiddende ouders
serieus....??!! IK zit in korte broek in de tuin... in de zon, met mn zonnebril op!quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
regen regen regen en nog wat meer hardere regen?
Maak me gek!quote:
mn oudste wel, die jongste gaat alleen met zn voorpootjes... grappig als ik een balletje gooi, dan gaat die oudste hem halen en de jongste ligt op de kant te wachten om het daar aan te pakkenquote:
En verder niks?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
serieus....??!! IK zit in korte broek in de tuin... in de zon, met mn zonnebril op!
en een tshirtquote:
Die van mij vind spelen ook niet leuk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mn oudste wel, die jongste gaat alleen met zn voorpootjes... grappig als ik een balletje gooi, dan gaat die oudste hem halen en de jongste ligt op de kant te wachten om het daar aan te pakken
Teleurstelling weerquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en een tshirt(en teenslippers in de buurt!)
is hij half varken...?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die van mij vind spelen ook niet leuk.
Die wil alleen maar eten en geknuffeld worden
je had n spaniel toch...?quote:
Lijkt op zn baasquote:
Ghehequote:Op zondag 5 augustus 2012 12:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hou wel van spelen en zwemmen hoor
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en een tshirt(en teenslippers in de buurt!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |