Tuurlijk!quote:Op zaterdag 22 april 2017 11:13 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Is het ook toegestaan om een stream te kijken ZONDER dat je hierop naar het gezwets van Hans van Zetten moet luisteren?
Ik heb er de afgelopen 3 dagen enorm van genoten, turnen kijken ZONDER Hans. (Gewoon helemaal zonder commentaar trouwens, heerlijk)
Ik zit thuis (verlof) dus tijd over, dus heb alles kunnen zien. Dit jaar zelfs een livestream bij de kwalificaties, heerlijk was datquote:Op zaterdag 22 april 2017 12:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Leuk dat je er weer bent! Onze expert
Ik heb zelf de afgelopen dagen gemist
Tof hoorquote:Op zaterdag 22 april 2017 12:24 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Ik zit thuis (verlof) dus tijd over, dus heb alles kunnen zien. Dit jaar zelfs een livestream bij de kwalificaties, heerlijk was dat
Dat doe ik altijd als ik turnen kijk.quote:Op zaterdag 22 april 2017 11:13 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Is het ook toegestaan om een stream te kijken ZONDER dat je hierop naar het gezwets van Hans van Zetten moet luisteren?
Was Japan maar Europeesquote:Op zaterdag 22 april 2017 12:30 schreef Moira. het volgende:
Volgens de livestream:
mannen vloer (12.30 uur)
En Bilesgodinquote:
Haha Biles, met d'r balkfaal.quote:Op zaterdag 22 april 2017 12:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
En Bilesgodin
Maar we kunnen wel van de Russen genieten
En Iordache
Lunchen met Hansquote:Op zaterdag 22 april 2017 12:32 schreef Moira. het volgende:
http://nos.nl/livestream/2169014-ek-turnen-finales.html
Hansgod
Enige faal die toegestaan was, zodat Sanne goud kon winnen en Laurie Hernandez zilverquote:
Ook het enige onderdeel waarop ik niet op goud voor haar had ingezetquote:Op zaterdag 22 april 2017 12:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Enige faal die toegestaan was, zodat Sanne goud kon winnen en Laurie Hernandez zilver
Present!quote:Op vrijdag 21 april 2017 22:39 schreef Moira. het volgende:
Allemaal dit weekend 's middags de NOS-stream kijken voor de toestelfinales van het EK turnen metHansGod
En dit topic net zo tot leven brengen als het OS-topic afgelopen zomer
De vloerfinale is net begonnen en dat is pas de eerste van vijf finalesquote:
Ok, nice.quote:Op zaterdag 22 april 2017 12:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De vloerfinale is net begonnen en dat is pas de eerste van vijf finales
Klinkt weer lekker Israėlisch, zoals zoveel sporters die voor dat land uitkomenquote:Op zaterdag 22 april 2017 12:41 schreef Moira. het volgende:
3. Alexander Shatilov (ISR) | 14.466 (D 6.0 - E 8.466)
6. Artem Dolgopyat (ISR) | 14.391 (D 6.3 - E 8.291)
Shatilov zou wel Jiddisch kunnen zijn ofzo toch?quote:Op zaterdag 22 april 2017 12:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klinkt weer lekker Israėlisch, zoals zoveel sporters die voor dat land uitkomen
Het zal vast kunnen, maar ik gok dat het een van de honderdmiljoenmiljard Oekraļners is die voor Israėl uitkomenquote:Op zaterdag 22 april 2017 12:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Shatilov zou wel Jiddisch kunnen zijn ofzo toch?
Ja zou ook kunnen iddquote:Op zaterdag 22 april 2017 12:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het zal vast kunnen, maar ik gok dat het een van de honderdmiljoenmiljard Oekraļners is die voor Israėl uitkomen
Ukraine, Uzbekistan, close enoughquote:Op zaterdag 22 april 2017 12:49 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Shatilov is geboren in Uzbekistan
Thanksquote:Op zaterdag 22 april 2017 12:49 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Shatilov is geboren in Uzbekistan
Hoorde jij daar ook oerechte Roemeense meeklapmuziek op de achtergrond?quote:
Weet niks van de nieuwe code of points, niet in verdiept. Dus ik durf het je niet te zeggen.quote:Op zaterdag 22 april 2017 12:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Thanks
Weet jij toevallig van de dames straks welke sprong ze gaan doen? Hoe veel zijn de Amanar/Cheng/Rudi enzo tegenwoordig waard?
Ooooh zonde nu jaquote:Op zaterdag 22 april 2017 12:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoorde jij daar ook oerechte Roemeense meeklapmuziek op de achtergrond?![]()
Die staat niet meer op de bingo tegenwoordig
opvallend iddquote:Op zaterdag 22 april 2017 12:52 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Weet niks van de nieuwe code of points, niet in verdiept. Dus ik durf het je niet te zeggen.
Wat heeft Verniaiev een hoop laten liggen in de D-score trouwens?!? 5.7 ipv de 6.2 van d'r kwalificaties....
Ja johquote:
Fascinerendquote:Op zaterdag 22 april 2017 12:56 schreef heywoodu het volgende:
Hey een Rus, dat doet me er aan herinneren dat van de week in Russische media stond dat Ablyazin was ondervraagd als getuige in een dopingzaak (niet als verdachte)
Niks meer over gehoord verder, ook niet over wie het wél ging.
Die man mag nooit met pensioen hoorquote:Op zaterdag 22 april 2017 12:57 schreef heywoodu het volgende:
Wist u dat Hans van Zetten de Spelen van 1988 becommentarieerde?
Volgens mij was hij ook ooit eens bondscoach op het WK in Montreal.
Dat is op zeker een militair dingetje, want mijn vader zegt het ook altijd zoquote:
quote:Op zaterdag 22 april 2017 12:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is op zeker een militair dingetje, want mijn vader zegt het ook altijd zo
Rare lui inderdaad.quote:
Nu is die witrus bij mij net begonnen aan z'n vloer (stapt net ff buiten de lijn)quote:
Bij mij begint ie nu.quote:Op zaterdag 22 april 2017 12:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nu is die witrus bij mij net begonnen aan z'n vloer
Ja sorry, ik vind het prachtcommentaarquote:Op zaterdag 22 april 2017 12:59 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Ja zeg, ga hier lekker Hans van Zetten lopen quoten. Ik vermijd de NOS stream met een reden he![]()
Omdat je geen ziel hebt?quote:Op zaterdag 22 april 2017 12:59 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Ja zeg, ga hier lekker Hans van Zetten lopen quoten. Ik vermijd de NOS stream met een reden he![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zaterdag 22 april 2017 13:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat je geen ziel hebt?Jij durft, tegen een zwangere vrouw.. ik heb last van hormonen ja!!!! Geen ziel, tsssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooooh gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 22 april 2017 13:01 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Jij durft, tegen een zwangere vrouw.. ik heb last van hormonen ja!!!! Geen ziel, tsss
quote:Op zaterdag 22 april 2017 13:01 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Jij durft, tegen een zwangere vrouw.. ik heb last van hormonen ja!!!! Geen ziel, tsss
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 22 april 2017 13:01 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Ah wat tof zegquote:Op zaterdag 22 april 2017 13:03 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Ah heel gaaf voor Dragulescu! Toffe vent, van de week had ik hem een berichtje gestuurd om te vragen hoe het met teamgenoot Nistor ging nadat die heel naar van rek gevallen was, kreeg direct een vriendelijk berichtje terug, leuke gast
Wat tofquote:Op zaterdag 22 april 2017 13:03 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Ah heel gaaf voor Dragulescu! Toffe vent, van de week had ik hem een berichtje gestuurd om te vragen hoe het met teamgenoot Nistor ging nadat die heel naar van rek gevallen was, kreeg direct een vriendelijk berichtje terug, leuke gast
Maar Sanne en Eythora dan??quote:Op zaterdag 22 april 2017 13:01 schreef Moira. het volgende:
Inspiratie voor Iordache om goud binnen te halen in eigen land
Inspiratie om brons te halen bedoelde Moira.quote:Op zaterdag 22 april 2017 13:03 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Maar Sanne en Eythora dan??
Ja die mogen 2 en 3quote:Op zaterdag 22 april 2017 13:03 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Maar Sanne en Eythora dan??
Dat kan ja? Hoe dan?quote:Op zaterdag 22 april 2017 13:08 schreef _Hestia_ het volgende:
Wel handig dat je aan de springplank kunt zien welke groep ze gaan springen
Ja samequote:Op zaterdag 22 april 2017 13:08 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Melnikova had via instagram haar excuses aangeboden omdat ze geen goede kwalificatie geturnd had, arm meisje
Downie en Paseka zullen vast op het podium gaan komen hier, benieuwd naar de 3e.
Ik moet bekennen dat ik het niet zag.quote:Op zaterdag 22 april 2017 13:08 schreef _Hestia_ het volgende:
Wel handig dat je aan de springplank kunt zien welke groep ze gaan springen
quote:Op zaterdag 22 april 2017 13:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik het niet zag.
Dat zei hij net, als je uit groep van yurchenko doet dan moet die blauwe beschermmat om de springplank liggenquote:
Oh, dat heb ik wel gehoord, maar het drong helemaal niet tot me doorquote:Op zaterdag 22 april 2017 13:11 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
[..]
Dat zei hij net, als je uit groep van yurchenko doet dan moet die blauwe beschermmat om de springplank liggen
Wel opletten hequote:Op zaterdag 22 april 2017 13:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik wel gehoord, maar het drong helemaal niet tot me door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |