Dijkshoorn is overschat, die herhaalt steeds hetzelfde met Mart Smeets op zijn domme robottoontje. Enige wat tof is, is dat hij 't met Smeets erbij doet.quote:
Niet grappig.quote:
Tegenwoordig kunnen ze helemaal niks meer. Het niveau is zo dramatisch slecht op een enkele uitzondering per jaar naquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niveautje dan
Claye had dat toch wel gekund?
Zonder doping valt 't niet mee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tegenwoordig kunnen ze helemaal niks meer. Het niveau is zo dramatisch slecht op een enkele uitzondering per jaar naIk bedoel maar, als bijna niemand een kwalificatie eis van 8.10 weet te springen is er heel veel mis.
Dit is precies zoals ik net zei een hele matige, want Dijkshoorn denkt dat je Mart nadoet als je steeds maar Mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen herhaalt. Sowieso is Dijkshoorn een aandachtsgeile vent zonder talent. Zou een broer kunnen zijn van Joep Schreuder.quote:
Volgens mij valt het nog wel mee met doping nodig hebben. De techniek is gewoon niet goed genoeg.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zonder doping valt 't niet mee.
Want dat zijn ze verleerd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij valt het nog wel mee met doping nodig hebben. De techniek is gewoon niet goed genoeg.
Teveel focus op snelheid en kracht kan er wel voor zorgen dat de techniek achter blijft. Maar zonder gekheid, het is mij een raadsel waarom er de laatste tien jaar steeds matiger wordt gesprongen in de breedte. Af en toe heb je nog een Saladino die boven de 8.50 uitkomt.quote:
Die wil helaas ook nog wel eens 3 nulletjes springen en daardoor exit zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Teveel focus op snelheid en kracht kan er wel voor zorgen dat de techniek achter blijft. Maar zonder gekheid, het is mij een raadsel waarom er de laatste tien jaar steeds matiger wordt gesprongen in de breedte. Af en toe heb je nog een Saladino die boven de 8.50 uitkomt.
Ja dat is het risico van verspringen. Terwijl je eerder zou verwachten dat ze eerst een veilige sprong nemen, zodat ze iig wat hebben. Maar die bewaren ze dan tot de laatste waardoor er alleen maar meer druk op staat.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die wil helaas ook nog wel eens 3 nulletjes springen en daardoor exit zijn.
Ik vind 't geen raadsel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Teveel focus op snelheid en kracht kan er wel voor zorgen dat de techniek achter blijft. Maar zonder gekheid, het is mij een raadsel waarom er de laatste tien jaar steeds matiger wordt gesprongen in de breedte. Af en toe heb je nog een Saladino die boven de 8.50 uitkomt.
Jij hebt een verklaring?quote:
Belachelijk inderdaad. Wat een ongelofelijk stom onderdeel. Allemaal lopen ze onreglementair. Broeinest van omkoping wat ik je brom.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
NOS filmpje over snelwandelenDe commentator vindt het ook een loterij. En terecht.
Wat ik net zei, doping.quote:
Sowieso is het raar om een onderdeel wie is de snelste in een onlogische manier van bewegen te doen. Bij het zwemmen heb je dan tenminste nog dat bepaalde technieken ouder zijn dan de vrije slag.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad. Wat een ongelofelijk stom onderdeel. Allemaal lopen ze onreglementair. Broeinest van omkoping wat ik je brom.
Het kan. Maar ik vind het iets te simpel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat ik net zei, doping.Ook al is 't alleen maar om een veel breder veld te hebben, daar wordt iedereen alleen maar beter van.
Ja, of je moet geloven dat we als mensheid aan 't aftakelen zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het kan. Maar ik vind het iets te simpel.
Dat niet, de mens evolueert juist, waardoor men sterker en sneller wordt. Maar er kan wel minder focus liggen op een bepaalde discipline. Of een mindere lichting.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, of je moet geloven dat we als mensheid aan 't aftakelen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |