Boszhardtdtdt of hoe je 't ook spelt kwam dicht in de buurt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah, die zullen wel weer niet verder komen dan Mag ik dit zeggen? Ja dat mag ik zeggen. En dan massaal denken dat je een goede Mart impressie doet. Dijkshoorn herhaald die woorden tachtig keer en dan is het hilarisch.
Ik zou weleens een echt goede parodie willen zien. Dat is vrij goed te doen, want Mart is al een karikatuur.
Jiskefet > Koefnoenquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:16 schreef reddevil1408 het volgende:
En nu wachten tot Koefnoen er een parodie op maakt....
Iemand die jaloers was dat die niet hard genoeg kon rennen, maar toch iets wilde winnen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:16 schreef Sheepcidus het volgende:
wie heeft dat snelwandelen ooit bedacht
Ik gok een aantal vluchtelingen die rennen te vermoeiend vonden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:16 schreef Sheepcidus het volgende:
wie heeft dat snelwandelen ooit bedacht
Redelijk ja, maar ook daar kwam die niet verder dan drie typische Mart dingetjes steeds herhalen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Boszhardtdtdt of hoe je 't ook spelt kwam dicht in de buurt.
Nou ja, de rest kwam niet verder dan 8.16quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:19 schreef debeterebob het volgende:
Hoe de fuck heeft Rutherford het verspringen kunnen winnen?
Zo logisch kun je het verklarenquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, de rest kwam niet verder dan 8.16
Door verder te springen dan de rest.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:19 schreef debeterebob het volgende:
Hoe de fuck heeft Rutherford het verspringen kunnen winnen?
Niveautje danquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, de rest kwam niet verder dan 8.16
Die haalde niet eens 8.16, dat was een Australinees.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niveautje dan
Claye had dat toch wel gekund?
Omdat je zeepresten die normale zeep achterlaat niet kunt zien op je dus maar wel op een spiegelquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik snap die reclame van dove niet, waarom moet je er spiegels mee wassen?
Over een paar jaar staan er weer een paar topzeilers op.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ja gelukkig waren er nog maar weinig mensen binnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |