Is er iemand die kan zingen dan?
quote:Dat ding ligt toch zeker wel onder een afdakje niet!
Op 15 september 2000 01:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ben ik even blij dat mijn geluidskaart nog niet binnen isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Laat je die elke avond buiten staan?
Op 15 september 2000 01:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ben ik even blij dat mijn geluidskaart nog niet binnen isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Ha, wacht maar tot je 24/7 gemarteld wordt met het pijnlijk valse singletje dat ze ongetwijfeld ook dit seizoen wel weer zullen opnemen...
Op 15 september 2000 01:13 schreef lousje het volgende:
Na ongeveer 10 minuten kijken en luisteren naar de streams heb ik al oorpijn van al deze zangtalenten.
quote:Als ie tegen die tijd niet al van nijd is weggelopen
Op 15 september 2000 01:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ja, die arme geluidskaart
morgen of zaterdag hoop ik hem in huis te halenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:nee hoor, deze geluidskaart kan een boel hebben
Op 15 september 2000 01:53 schreef Rhiannon het volgende:
Als ie tegen die tijd niet al van nijd is weggelopenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 15-09-2000 02:01]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop