Wij zijn trouwens al "Medium" qua muziek.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nouu binnen nu en een kwartier ben ik voor 2 weken het huis uit, dus wordt lastig
Ik heb m alle kans gegeven om te zeggen dat ie liever niet had dat ik kwamquote:
ik krijg hier MI's bijquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gewoon, muur/pilaar/deur en gaan
Verstandig.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:21 schreef Watertornado het volgende:
Ik ben weg, ik ga dromen over Flippiee
quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongen, ow wee als je terugkomt met een soa.Als ik al scoor lig ik een tent naast die van een casanova en een oversekste tiener.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn vast gul.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik ook. En de bussen rijden niet meerquote:
hehehequote:Op zondag 5 augustus 2012 00:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb m alle kans gegeven om te zeggen dat ie liever niet had dat ik kwam
Ik kon toch niet weten dat jullie allebei jullie maandelijkse probleempje hadden en sowieso al 2 bitches from hell zijnquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb m alle kans gegeven om te zeggen dat ie liever niet had dat ik kwam
Regiotaxiquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ook. En de bussen rijden niet meer
Je gaat condooms van VH bietsen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik al scoor lig ik een tent naast die van een casanova en een oversekste tiener.
Ze zijn vast gul.
Als ie ook nog in turkije zit dan is het idd geen toeval.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef en jij beiden weg!
Dat is geen toeval meer.
Ja dat wist je wel. Dat had ik je donderdags al verteld, Hups heeft het je vrijdag overdag ergens verteld, en dat laatste had je ook kunnen weten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kon toch niet weten dat jullie allebei jullie maandelijkse probleempje hadden en sowieso al 2 bitches from hell zijn
niet... hou je geen kalender bij van alles Fok! ladies dan? personal filesquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kon toch niet weten dat jullie allebei jullie maandelijkse probleempje hadden en sowieso al 2 bitches from hell zijn
Die kan je nu niet meer bellenquote:
Fijne vakantie Flipsjebipsje.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ie ook nog in turkije zit dan is het idd geen toeval.
Daar denk ik dan op de vrijdag toch niet meer aanquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja dat wist je wel. Dat had ik je donderdags al verteld, Hups heeft het je vrijdag overdag ergens verteld, en dat laatste had je ook kunnen weten.
Nee maar ga ik wel doen denk ik, dit gebeurd me niet nog een keer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
niet... hou je geen kalender bij van alles Fok! ladies dan? personal fileswhat so ever?
Sja, ik heb je de tijd gegeven om er nog even aan te denken.. maar toch de held uit willen hangenquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar denk ik dan op de vrijdag toch niet meer aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |