Ja, lekker makkelijk geld verdienen als vrouw zijndequote:
Ging er meer om dat GvsE Hawkings helemaal onderaan zet terwijl er echt wel slechtere mannen zijn dan hemquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
goede... schrijft het op...
btw ik vind het zielig voor hawking, maar ik ben gewoon niet zo verzorgend type dus als ie het zo uvragen ondanks what ever.... dan nee o god NOOOOOOOOOOOOOo
Nee, ik wil graag een vent die mij kan dragen. En voor op je scootmobiel telt niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
goede... schrijft het op...
btw ik vind het zielig voor hawking, maar ik ben gewoon niet zo verzorgend type dus als ie het zo uvragen ondanks what ever.... dan nee o god NOOOOOOOOOOOOOo
Volgens mij was hij al getrouwd voordat hij er zo bij kwam te zitten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, lekker makkelijk geld verdienen als vrouw zijnde
Dan moet je wel wat afvallenquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik wil graag een vent die mij kan dragen. En voor op je scootmobiel telt niet.
Kom, jij mocht Jordan en Olly hebben. Gun mij ook watquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
statham als die man van transporter.... jaoke.... that will make my day 2
De ziekte begon al vrij vroeg, in zijn tienerjaren meen ik. De prognose was al wel bekend.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij was hij al getrouwd voordat hij er zo bij kwam te zitten.
Heeft zelfs een dochter geloof ik
Je uiterlijk roy. En je homoseksualiteit. Die verpesten het.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb Martial Arts gedaan.
Zeg regelmatig yippie ka yay mothafucka
En heb een gitaar.
Hoi
ja oke... doe ik ff een andere als vb... prins charles.... heb ik nu niks mee...quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ging er meer om dat GvsE Hawkings helemaal onderaan zet terwijl er echt wel slechtere mannen zijn dan hemOf lelijker/crimineel/mishandelend etc.
Hoe ver moeten we lopen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik wil graag een vent die mij kan dragen. En voor op je scootmobiel telt niet.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je uiterlijk roy. En je homoseksualiteit. Die verpesten het.
Of hij meer trainen.quote:
zou er toch wel een keer mee willen racen met zo'n scoot ding.... ja toch wie nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, dan nog steeds.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij was hij al getrouwd voordat hij er zo bij kwam te zitten.
Heeft zelfs een dochter geloof ik
maar maar... maar maar...quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kom, jij mocht Jordan en Olly hebben. Gun mij ook wat
Precies. En die rooie zonen van m moeten we ook niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja oke... doe ik ff een andere als vb... prins charles.... heb ik nu niks mee...
Juist wel, anders gebeurt er niks.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, dan nog steeds.![]()
De laatste jaren hoeft ze niet echt meer op schoot te gaan zitten
Lopen?quote:
Is onze huisneger niet op vakantie?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat hij hier kort na de post zou binnenvallen.
Jij zou die william niet doen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Precies. En die rooie zonen van m moeten we ook niet.
Ze racen best goed. Oma heeft er een.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zou er toch wel een keer mee willen racen met zo'n scoot ding.... ja toch wie niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |