tuurlijk schatquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Now it's on![]()
De 11e kan je maar beter naar een geheime locatie verplaatsen
quote:
Hij is net als een sporter, pieken op het einde van zijn carrière.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi heeft in zijn lange leven al vaak hosselpogingen ondernomen.
En hij heeft bijna evenzoveel keren gefaaldquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi heeft in zijn lange leven al vaak hosselpogingen ondernomen.
Dan is Myr de casanovaquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat iedereen met een relatie voor ons een casanova is?
Jup. And I do not stand alone.quote:
Die vrouw op de fietsquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is net als een sporter, pieken op het einde van zijn carrière.
Het begint officieel maandag, maar woensdag wordt er pas het merendeel van de van de podia ook echt opgetreden.quote:
Bring itquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jup. And I do not stand alone.
Je probeert mijn hartje weer te breken, ik hebje wel in de gaten!quote:
Een beetje als een Keeper.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is net als een sporter, pieken op het einde van zijn carrière.
Je hebt dus meer ervaring dan Heloef en ik samen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:57 schreef twi het volgende:
[..]
En hij heeft bijna evenzoveel keren gefaald
[..]
Dan is Myr de casanova
I will.. Muahahahahahahahquote:
Roy, hadden wij het zaterdags of zondags ook niet over waterschapsheuvel? En wat zei ik toen ook alweer?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je probeert mijn hartje weer te breken, ik hebje wel in de gaten!
De waterschappen bij u waren in orde?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Roy, hadden wij het zaterdags of zondags ook niet over waterschapsheuvel? En wat zei ik toen ook alweer?
Ja ik weet nog dat we het er over gehad hadden, maar geen idee meer wat je zei.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Roy, hadden wij het zaterdags of zondags ook niet over waterschapsheuvel? En wat zei ik toen ook alweer?
Ohnee. die helft van de tijd zat je bibberend in de keuken. Sorry.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik weet nog dat we het er over gehad hadden, maar geen idee meer wat je zei.
Ik luisterde de helft van de tijd niet echt
Hij is net Ed de Goey.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een beetje als een Keeper.
[..]
Je hebt dus meer ervaring dan Heloef en ik samen.
'Nuff said.
Alle kranen waren afgesloten. Behalve die ene die ervoor zorgt dat mannen uit je buurt blijven.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
De waterschappen bij u waren in orde?
Ik wil twi wel met die snor zien.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is net Ed de Goey.
[ afbeelding ]
U was Ajacied?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is net Ed de Goey.
[ afbeelding ]
Nee ik denk dat ik op dat moment naar je tieten staardequote:Op zondag 5 augustus 2012 01:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ohnee. die helft van de tijd zat je bibberend in de keuken. Sorry.
Maar Edje was laat in zijn carriere op zijn best, daarom.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |