Iets met een spijker op de kopquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Flauw gezegd kom je over als een schat van een meid en probeer je alles te doen om dat imago te voorkomen, ergens best jammer. Maar alles heeft een reden, daar meng ik me verder niet in.
Ik bedoelde meer dat iedere man vast wel een beetje overdreven isquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Flauw gezegd kom je over als een schat van een meid en probeer je alles te doen om dat imago te voorkomen, ergens best jammer. Maar alles heeft een reden, daar meng ik me verder niet in.
Die herinner ik me niet eens meerquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:44 schreef heloef het volgende:
Zo lang je de seizoen 7 t/m 9 ook kut vindt.
Kan je het nog een keer doen? Mijn muziek stond te hard denk ik?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoor je dat?
Ja?
Dat is het geluid van een brekend hart!
[..]
Jawel! Ik ben nog steeds over de rode.
Je hebt geen keus, en niks zeggen als het gebeurt he.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehee, ik wacht geduldig af.
Ze kijkt Two Pints, dat maakt alles goed.quote:[..]
Jawel! Ik ben nog steeds over de rode.
Nee. Ik ga op de bank liggen huilen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kan je het nog een keer doen? Mijn muziek stond te hard denk ik?
Kan je dat dan op zn minst opnemen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ik ga op de bank liggen huilen.
Zo doen we dat niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ik ga op de bank liggen huilen.
Ik zal geen topic maken of het doorroddelen. Die taart kan ik niet beloven echter.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt geen keus, en niks zeggen als het gebeurt he.![]()
Ik wil geen PM box vol met felicitaties, een heloefheeftgeneukttopic en vooral geen taart.
[..]
Ze kijkt Two Pints, dat maakt alles goed.
Nee. Nu is het al klaar. Volgende dat het breekt zal ik aan je denken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kan je dat dan op zn minst opnemen?
Bedankt voor de tip wel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo doen we dat niet.
Dat doen we in de hoek van een bijna lege bus, heloefstyle.
quote:
Maar het huilen kan je toch wel opnemen voor me?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal geen topic maken of het doorroddelen. Die taart kan ik niet beloven echter.
[..]
Nee. Nu is het al klaar. Volgende dat het breekt zal ik aan je denken.
[..]
Bedankt voor de tip wel.
Ga je er op masturberen ofzo?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar het huilen kan je toch wel opnemen voor me?
twi een casanova noemen. Hahaquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vond VH al geen echte casanova. Twi daarentegen...
Als we samen Waterschapsheuvel kijken, kun je me zien huilen. Mag je het zelf opnemen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar het huilen kan je toch wel opnemen voor me?
Het is al bijna een week geleden dat ik een 'man' voor het laatst aan het huilen heb gemaakt, ik krijg afkickverschijnselenquote:
Now it's onquote:
Heyquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het is al bijna een week geleden dat ik een 'man' voor het laatst aan het huilen heb gemaakt, ik krijg afkickverschijnselen
Twi heeft in zijn lange leven al vaak hosselpogingen ondernomen.quote:
Je snapt toch wel dat iedereen met een relatie voor ons een casanova is?quote:
Zo lang?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het is al bijna een week geleden dat ik een 'man' voor het laatst aan het huilen heb gemaakt, ik krijg afkickverschijnselen
Waterschapsheuvelquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als we samen Waterschapsheuvel kijken, kun je me zien huilen. Mag je het zelf opnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |