Hij dacht seks met me te kunnen hebbenquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe geen cola door mijn rum. Maar nee, deze keer vond ik het niet zo grappig. Ik kom er ook zo een beetje half invallen. Daar zal het aan liggen.
3 chappies, die as wie spiek mijn plek bezet houden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
O, wie gaat er nog meer mee dan?
Je weet dat je het wilquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hij dacht seks met me te kunnen hebben![]()
Dit wordt weer een lange sessie bij mn shrink
Heeft hij aan je vetjes gezeten?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hij dacht seks met me te kunnen hebben![]()
Dit wordt weer een lange sessie bij mn shrink
Ik vond VH al geen echte casanova. Twi daarentegen...quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
3 chappies, die as wie spiek mijn plek bezet houden.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet dat je het never, nooit, zelfs niet als ik de laatste 'man' op aarde was, met me wilt doen
Hij zou niet durvenquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft hij aan je vetjes gezeten?
[..]
Ik vond VH al geen echte casanova. Twi daarentegen...
Maar veel plezier man. Zul je aan ons denken als je scoort? Dan maken we zo'n taart voor je.
Ik lieg niet hoor popquote:
quote:
Ze vind konijnen stom.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:40 schreef Rafeiro het volgende:
Iedere man met hartslag, wellicht zelfs zonder, vind GvsE minimaal intrigerend.
Kan het nog wel een trut zijn hoor, maar intrigerend is ze.
ik zei SAAI!!!quote:
Tuurlijk, al gaan jullie (het merendeel, ik DM jou wel hoor lieverd) gaat het echt niet (meteen) te weten komen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond VH al geen echte casanova. Twi daarentegen...
Maar veel plezier man. Zul je aan ons denken als je scoort? Dan maken we zo'n taart voor je.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:40 schreef Rafeiro het volgende:
Iedere man met hartslag, wellicht zelfs zonder, vind GvsE minimaal intrigerend.
Kan het nog wel een trut zijn hoor, maar intrigerend is ze.
Dat meen je niet!quote:
Maar ik kijk wel Two Pintsquote:
Alles is je vergeven.quote:
Make us proud Heloef.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk, al gaan jullie (het merendeel, ik DM jou wel hoor lieverd) gaat het echt niet (meteen) te weten komen.
Ik verbied, Faye, VH en Marty ook om iets te zeggen.
En ik kan geen dronken mobiele posts maken want 2002 telefoon, dus ha!
quote:
Hoor je dat?quote:
quote:
Hehehee, ik wacht geduldig af.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk, al gaan jullie (het merendeel, ik DM jou wel hoor lieverd) gaat het echt niet (meteen) te weten komen.
Ik verbied, Faye, VH en Marty ook om iets te zeggen.
En ik kan geen dronken mobiele posts maken want 2002 telefoon, dus ha!
Jawel! Ik ben nog steeds over de rode.quote:
Flauw gezegd kom je over als een schat van een meid en probeer je alles te doen om dat imago te voorkomen, ergens best jammer. Maar alles heeft een reden, daar meng ik me verder niet in.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Make us proud Heloef.
En als je dan niet scoort dan moet je gewoon iets mafs doen waardoor je het nieuws haalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |