quote:
quote:
Sowieso slecht weerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]En kort de TT dan nu eens een keer gewoon in tot DASOO, dan kan er meer tekst in de TT
Edit: En wat was dit nu? Microburst of downburst, of gewoon slecht weer?
Ja, dat had ik inderdaad kunnen doen, maar ondanks dat ik in het verleden wel meegeholpen heb aan deze OP, voel ik mij geen vaste DASOOerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:37 schreef Frutsel het volgende:
Dat laat ik aan de vaste DASOO'ers over. Jij had de TT toch kunnen inkorten? lol
Heftig..quote:
Valwind of wel downburstquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]En kort de TT dan nu eens een keer gewoon in tot DASOO, dan kan er meer tekst in de TT
Edit: En wat was dit nu? Microburst of downburst, of gewoon slecht weer?
In de reeks staan anders best lange namen als ik dat zo zie. Geen idee hoeveel chars er over blijven, maar het staat wel mooi als die naam er elke keer in staat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nee niet inkorten die DASOO gewoon zo laten hoe het nu is en altijd al is geweest. Gewoon doen met de resterende tekenste lang? Verzin dan maar wat anders
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nee niet inkorten die DASOO gewoon zo laten hoe het nu is en altijd al is geweest. Gewoon doen met de resterende tekenste lang? Verzin dan maar wat anders
[..]
Valwind of wel downburst
32 tekens blijven er overquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
In de reeks staan anders best lange namen als ik dat zo zie. Geen idee hoeveel chars er over blijven, maar het staat wel mooi als die naam er elke keer in staat.
Geen dankquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dank je DASOO oldbie
Downburst,dank je
is dat wat ik postte nou een bow-echo?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
32 tekens blijven er over
[..]
Geen dank![]()
Ondertussen ben ik nog wat radarbeelden aan het bekijken, wolkentoppen etc
Niemand heeft het ooit over temmen gehad. En nu werd er juist mee gesold. We hebben een beter waarschuwingssysteem nodig in Nederland. Dat in de VS is volgens mij zoveel geavanceerder, die lopen jaren voor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:56 schreef beware_reageerd het volgende:
Gezien de verklaringen op twitter zeker downburst.
Tent werd opgetild en neergesmeten. Dat daar geen grote slachtoffers zijn mag een wonder heten.
Een geluk bij een ongeluk zeg ik dan maar ongelukkig.
Voor sommige andere, een bui ontwikkeld zich heel erg snel.
Wat nu veilig is kan over 2 minuten levensgevaarlijk worden.
Moeder natuur laat zich niet temmen en zeker niet met zich sollen.
Dat soort systemen kosten wel een vermogen en in een land als de VS zijn ze natuurlijk echt nodig met al die tornado's en normale stormen die je niet eens in het nieuws hoort hier.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:04 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Niemand heeft het ooit over temmen gehad. En nu werd er juist mee gesold. We hebben een beter waarschuwingssysteem nodig in Nederland. Dat in de VS is volgens mij zoveel geavanceerder, die lopen jaren voor.
nee, stond er niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:35 schreef Ener-G het volgende:
Wow heftig, dat zijn pukkelpop taferelen.. niet te voorspellen ook, al stond estofex wel op een leveltje volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |