domme kneusquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:32 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ga je vriendje pijpen, of beter nog vraag hem of hij je in dit topic komt steunen, zoals altijd gebeurt.
ik pijp nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:32 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ga je vriendje pijpen, of beter nog vraag hem of hij je in dit topic komt steunen, zoals altijd gebeurt.
Niet nodig, ze kan je makkelijk aan zonder mij.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:32 schreef Zolder het volgende:
[..]
Oke meneer de moderator.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Meloewa en Zolder, jullie hebben jullie momentje weer gehad, het is nu even klaar.
Nee hoor, we zijn gewoon weer waar we gebleven waren. Ruimen acht ik niet nodig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:40 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ontspoord topic is ontspoord
18 en 20 is ook een andere leeftijdscategorie dan waar ik het over heb....quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:38 schreef Gia het volgende:
Mijn moeder kreeg op haar 21ste de eerste, helaas gehandicapt drie weken geleefd, op haar 22ste mijn zus, een jaar later, moi. Ze hadden op hun 25ste dus twee peuters rondlopen.
Zelf wilde ik ook jong moeder worden, maar ja, de verkering ging uit. Kreeg dus pas op mijn 25ste verkering met mijn man, op mijn 27ste getrouwd. Maar, ik ben wel op mijn 21ste op mezelf gaan wonen.
Heb nu twee volwassen zonen in huis en hoewel ik het eens ben met TS, vind ik het prima als ze nog thuis willen blijven wonen om te kunnen sparen. Maar ik moedig ze wel aan om zich in te schrijven voor een woning, vanwege de lange wachttijden. En je weet niet hoe je er over 3 jaar voorstaat.
Zonen zijn 18 en bijna 20.
Genoeg studenten die op hun kamer zitten, niets opruimen, nooit koken, in het weekend was naar huis brengen en dat is het. Alles wat ze thuis ook deden, maar dan in een andere kamer. En moet je daar nog extra voor gaan werken, of bijlenen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:41 schreef De_Fietser het volgende:
Voor mij is het gaan studeren/volgen van een opleiding iets dat samengaat met het ouderlijk huis verlaten. Nu kost dat wel veel geld, maar daar kun je voor werken. Daarnaast krijg je ook Stufi/Zorgtoeslag en bij een eigen voordeur zelfs huurtoeslag. Misschien moet je daarvoor bijlenen, maar mijns inziens is dat ook een investering in je zelfstandigheid. Van op jezelf gaan wonen leer je minstens net zo veel als van je studie.
Je moet er natuurlijk wel wat van maken als je op jezelf woontquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:51 schreef Kola het volgende:
[..]
Genoeg studenten die op hun kamer zitten, niets opruimen, nooit koken, in het weekend was naar huis brengen en dat is het. Alles wat ze thuis ook deden, maar dan in een andere kamer. En moet je daar nog extra voor gaan werken, of bijlenen.Ik zie de investering niet.
Moet van wie?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:53 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Je moet er natuurlijk wel wat van maken als je op jezelf woont
Ja zo kun je altijd wel een extreem negatief voorbeeld noemen..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:51 schreef Kola het volgende:
[..]
Genoeg studenten die op hun kamer zitten, niets opruimen, nooit koken, in het weekend was naar huis brengen en dat is het. Alles wat ze thuis ook deden, maar dan in een andere kamer. En moet je daar nog extra voor gaan werken, of bijlenen.Ik zie de investering niet.
Dat moet van niemand, maar mijns inziens is dat wel een voorwaarde om er wat van te leren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |