Niks teken van zwakte. Jij gaat ineens mengen en geeft af op Ajax die 1 tegendoelpunt meer hebben dan AZ maar wel kampioen zijn geworden, en ik druk jou met de neus op de feiten dat AZ het als amateurs uit handen heeft gegeven.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben hoe dan ook trots op mijn club. Gezien de begrotingen heeft AZ gewoon een goed seizoen gedraaid. En een andere club in de discussie betrekken is trouwens een teken van zwakte.
Mulder is 1 van de meest matige, onzekere keepers in de eredivisie. En ik ga jou niet vertellen in wie jouw club heeft geinvesteerd, als liefhebber zul je dat vast zelf wel weten.
Fucken met Rob van Dijkquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Timmer, van Dijk!die vond ik echt minder dan Mulder. Ekramy ook nog even. Dudek en de Goeij waren bijzonder goed en zal een hele tijd niemand aan kunnen tippen maar je moet niet vergeten dat Dudek in het begin ook vreselijk veel foutjes had en alles behalve een goede uitstraling had toen. Een keeper van 22 kan nog zo'n 15 jaar mee en pas rond je 30e is een keeper op zijn best.
Haha Timmer heb ik als 11-jarig jochie mogen interviewen voor school in De Hout (samen met Barry van Galen), hij zei toen dat hij nog voor Feyenoord zou willen spelen ooitquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Timmer, van Dijk!die vond ik echt minder dan Mulder. Ekramy ook nog even. Dudek en de Goeij waren bijzonder goed en zal een hele tijd niemand aan kunnen tippen maar je moet niet vergeten dat Dudek in het begin ook vreselijk veel foutjes had en alles behalve een goede uitstraling had toen. Een keeper van 22 kan nog zo'n 15 jaar mee en pas rond je 30e is een keeper op zijn best.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Haha Timmer heb ik als 11-jarig jochie mogen interviewen voor school in De Hout (samen met Barry van Galen), hij zei toen dat hij nog voor Feyenoord zou willen spelen ooit
Barry van GalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft zelfs nog in Oranje gespeeld
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Niet als hij bij NAC blijft.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:02 schreef Nickskuh het volgende:
Alex Schalk word de spits van het WK 2014
Dat denk ik ook. Ik vraag mij af wie bij PSV in de spits gaat staan en wie achterin bij ajax.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Niemand die mijn posts leestAjax gaat verliezen trouwens vanavond.
Haha nee is een vriend van me maar zie ook wel bij een wedstrijden van NAC dat hij gewoon kracht en lengte tekort komt.quote:
Ik gok Lens in de spits, en ik gok Van Rhijn-Alderweireld-Denswil-Dijksquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik vraag mij af wie bij PSV in de spits gaat staan en wie achterin bij ajax.
Lens. En achterin wordt het Dijks - Blind - Alderweireld - Van Rhijnquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik vraag mij af wie bij PSV in de spits gaat staan en wie achterin bij ajax.
Pin me er niet op vast, maar dit is wat ik denk. Het is volgens mij een toptalent, maar zolang hij bij NAC blijft dan komt zijn potentie er niet uit. Hij moet die ballen krijgen en NAC speelt nu in feite tegen degradatie. Ze zijn echt slecht geworden de laatste jaren. Als jij als talent het team moet dragen en voor doelpunten gaat zorgen, dan help je je loopbaan om zeep. Dat kan gewoon niet of je moet echt een exceptioneel talent zijn. Zie Guidetti. Die vent was echt fucked up mafquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:05 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Haha nee is een vriend van me maar zie ook wel bij een wedstrijden van NAC dat hij gewoon kracht en lengte tekort komt.
wtf, die achterhoedequote:Op zondag 5 augustus 2012 14:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik gok Lens in de spits, en ik gok Van Rhijn-Alderweireld-Denswil-Dijks.
Ehhhh je laat een screen zien waarop staat dat Ajax een betere verdediging zou hebben, want 1 tegengoal minder dan Feyenoord. Ik reageer daarop door Mulder erbij te betrekken. AZ komt pas in het verhaal in jouw post.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:00 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Niks teken van zwakte. Jij gaat ineens mengen en geeft af op Ajax die 1 tegendoelpunt meer hebben dan AZ maar wel kampioen zijn geworden, en ik druk jou met de neus op de feiten dat AZ het als amateurs uit handen heeft gegeven.
Mulder is geen matige keeper. Zoveel betere keepers zijn er niet hoor.
Voor de verdedigende posities is VDW uit de jeugd, Alderweireld komt van Ajax 2,En Vertonghen was ook zelf opgeleid, maar daar komt nu iemand anders, en de linksbacks (Dijks/Boilesen) zijn ook uit de eigen jeugd, dus hoe kom jij erbij dat er veel geïnvesteerd is?
Dat kan niet want Denswil zit niet bij de selectie. Dus het wordt Blind ipv hem. Ook geen Manolev bij PSV vanavond dus dat is ook wel jammerquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik gok Lens in de spits, en ik gok Van Rhijn-Alderweireld-Denswil-Dijks.
Hij kon ook voor zijn debuut in NAC 1 toen hij topscorer was van de jeugd naar PSV, Ajax en nog een club maar hij weigerde het, ik zou het wel weten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Pin me er niet op vast, maar dit is wat ik denk. Het is volgens mij een toptalent, maar zolang hij bij NAC blijft dan komt zijn potentie er niet uit. Hij moet die ballen krijgen en NAC speelt nu in feite tegen degradatie. Ze zijn echt slecht geworden de laatste jaren. Als jij als talent het team moet dragen en voor doelpunten gaat zorgen, dan help je je loopbaan om zeep. Dat kan gewoon niet of je moet echt een exceptioneel talent zijn. Zie Guidetti. Die vent was echt fucked up maf
Wat heeft dat dan met Mulder te maken? Het begint bij de verdediging hoor...quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ehhhh je laat een screen zien waarop staat dat Ajax een betere verdediging zou hebben, want 1 tegengoal minder dan Feyenoord. Ik reageer daarop door Mulder erbij te betrekken. AZ komt pas in het verhaal in jouw post.
Feyenoord had ook interesse, maar ze vroegen teveel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:10 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Hij kon ook voor zijn debuut in NAC 1 toen hij topscorer was van de jeugd naar PSV, Ajax en nog een club maar hij weigerde het, ik zou het wel weten.
Nee bij NAC heb je met Lurling en Hadouir niet echt mensen die de bal voorgeven.
Als je het over tegengoals hebt, schijnt de kwaliteit van een keeper een piepkleine minimale rol te spelen, dus vandaar dat ik zei dat alleen naar de 4 verdedigers kijken niet een compleet beeld geeft. Dat was alles.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:10 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Wat heeft dat dan met Mulder te maken? Het begint bij de verdediging hoor...
Tevens hoor je iedereen ook altijd over Vermeer zeiken, dus kan je dat ook erbij halen.
Vreem genoeg denk ik dat ze die niet voor een appel en ei willen verkopen. Ik gok op 5 miljoen of meer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:13 schreef vandermar het volgende:
De enige speler die Feyenoord moet halen uit de Eredivisie is Djuricic. Ik ben al tijden fan van hem, echt een geweldige speler!
Oh, mijn fout. Dan wordt het inderdaad Blindquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat kan niet want Denswil zit niet bij de selectie. Dus het wordt Blind ipv hem. Ook geen Manolev bij PSV vanavond dus dat is ook wel jammer
Ligt ook nog 3 of 4 jaar vast en is hun volgende goudmijntjequote:Op zondag 5 augustus 2012 14:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vreem genoeg denk ik dat ze die niet voor een appel en ei willen verkopen. Ik gok op 5 miljoen of meer.
Ajax gaat winnenquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:15 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik zit straks in de Arena om de Johan Cruijff Schaal te bekijken.
Het enige waar de arena goed voor is, dat is de P+R plek naar het centrum of parkeren voor de HMH en ziggo domequote:Op zondag 5 augustus 2012 14:15 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik zit straks in de Arena om de Johan Cruijff Schaal te bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |