abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2012 @ 20:00:49 #101
135305 beequeen
Lost.
pi_116432903
Ze gaan toch wel serieus in op het "second house" item. Grappig gedaan.
Verder blijft het de BB van de braveriken op een sneer zo links of rechts na.
Waarschuwingen voor Sarah en Ben ivm "nomnom-talk". :')
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_116462533
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:00 schreef beequeen het volgende:
Ze gaan toch wel serieus in op het "second house" item. Grappig gedaan.
Verder blijft het de BB van de braveriken op een sneer zo links of rechts na.
Waarschuwingen voor Sarah en Ben ivm "nomnom-talk". :')
dat is (helaas) waar
het is inderdaad zo dat het allemaal "braveriken"zijn
is vaak zo zoetsappig dat het irritant wordt
  vrijdag 7 september 2012 @ 03:37:13 #103
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_116487751
Up for eviction this week are:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste was wel erg shocked...
  vrijdag 7 september 2012 @ 03:52:17 #104
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_116487768
Sarah en Benjamin hebben een formal waring for discussion nominations,
3 Strikes and you are out.
Ze moeten een head of house kiezen. De keuze is op Benjamin gevallen.
  vrijdag 7 september 2012 @ 04:20:29 #105
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_116487787
Raar dat sommige tweets verbazingwekkend snel op het scherm verschijnen met commentaar wat er net gezegd is.
  † In Memoriam † zondag 9 september 2012 @ 17:55:26 #106
135305 beequeen
Lost.
pi_116569979
Gisteren mocht de volgende wieberen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze weten nu dat er geen 2e huis is en mogen komt er een intruder het huis is. Zo te zien een mooie meid. Ik ben benieuwd wat Josh gaat doen, hij is nogal popi bij de meiden. Vooral Angie en Estelle doen erg hun best. :O
― Mark Twain
  zondag 9 september 2012 @ 21:28:59 #107
342001 Osvaldo2
To boldly go...
pi_116580181
Ik ben intussen een flink stuk achter geraakt maar nu CBB is afgelopen ga ik dit maar weer volgen. Ik hoop over een paar dagen weer helemaal bij te zijn...
Ik ben benieuwd welke intruder het huis in komt en of die voor wat actie kan zorgen...
Photoshop your own reality...
  maandag 10 september 2012 @ 00:30:47 #108
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_116589888
Ja hoor, Hoe toevallig is het dat Layla en die andere meid George horen vertellen dat ie waarschijnlijk weer met z'n vriendin zal gaan en kinderen wil? Wat een onzin.

Redactie lijkt me ook een stuk ouder dan BBUK. Wie bedenkt dat line dancing en laat de choreografie daarvoor schrijven door een wat oudere dame?

Dat gebruik van LOL wordt ook te pas en te onpas gebruikt. Alsof iemand net het internet heeft ontdekt en een 3 maand live messenger gebruikt.

Na dat 'zelfportret' van die andere groep is er toch niemand meer die nog denkt dat house two bestaat? Benjamin heeft een beetje veel last van borderline. WTF denkt ie wel niet wie hij is?

[ Bericht 27% gewijzigd door akveor op 10-09-2012 01:17:50 ]
  maandag 10 september 2012 @ 01:19:59 #109
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_116590817
Live eviction show... hellooooo Sonia... :7
WTF? Te weinig mannelijke kijkers? _O-

Bleah, de verkeerde is wat mij betreft evicted.
Superpower gaat naar Ben.

[ Bericht 5% gewijzigd door akveor op 10-09-2012 02:09:42 ]
  † In Memoriam † maandag 10 september 2012 @ 17:32:24 #110
135305 beequeen
Lost.
pi_116608165
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 01:19 schreef akveor het volgende:
Live eviction show... hellooooo Sonia... :7
WTF? Te weinig mannelijke kijkers? _O-

Bleah, de verkeerde is wat mij betreft evicted.
Superpower gaat naar Ben.

Wat zag ze er afschuwelijk uit zeg. Is dat in in Australië? :X

Super power was een dubbele nominatie, dus 10 punten.

Up for eviction:

SPOILER
Ik vind Angie wel een leuke meid eik. :Y
Maar dat kinderachtige gelul van die lui, nomnoms, RayRay, StaceStace. :')

The Intruder.
http://www.bigbrother.com(...)writer-ava.slideshow
― Mark Twain
pi_116611075
Ik loop 2 eps achter. Zit nu die van gisteren te kijken en moet even hier posten. Zit zo een lol te hebben. Eerst dat gedoe tussen Josh, Angie en Estelle. Het is duidelijk dat Josh wel voor Estelle wilt gaan, maar Angie is not having it. :N

(Angie werd al heel snel jaloers op Estelle, toen die in het begin, voor Ryan, al veel aandacht kreeg van Josh.)
Zo is de strijd tussen die 2 begonnen. Ik dacht eerst dat Estelle wel oke was, maar die moet echt continu aandacht hebben, en haar eigen zin net als Angie trouwens.

Anyway. Ik zat net te lachen tijdens de ontharing van Ray? ben zijn naam kwijt. Dat was al grappig, vooral toen Sarah het deed en het niet gelijk lukte. Ray gillen als een speenvarken. :')
Maar net dat Zoe en Angie George te pakken hadden met een stuk van zijn harige been en daarna die gore haar plakkaten naar elkaar gooiend. Dat was erg leuk.
_O-
Tot nu toe vind ik Ben de leukste.
Bradley vind ik echt 10 keer niets.
Oke weer verder kijken. helaas weet ik al wie er uit is en daar was ik het niet mee eens. Aussie BB heeft te veel mensen zoals George. Boring dus. }:|
pi_116620340
Zo. net gekeken. Jammer dat Ben Angie een punt gaf, anders had ook bradley genomineerd geweest.

Sorry maar ik vind Angie zo een jaloers kreng die denkt dat zij de baas is in het huis, samen met Josh, layla en Michael.

Waarom Ray so populair is in Australie ? geen idee! Vind er niet veel aan (maar goed, ik heb ook en bloedhekel aan Tom Cruise, misschien daarom? ) :s)

Dat met het tweede huis was echt een flop. helemaal mislukt omdat het publiek ging lachen. Hebben ze heel veel kosten aan gehad en dat voor 1 week maar.

Ben wel benieuwd naar de intruder. Ik vid het altijd leuk fresh blood alleen is het nadeel dat de week er op zij er dan uitgestemd wordt. Dat de eviction dan dus niet spannend is.
Wat zal Angie jaloers zijn. Ook Estelle. beide dames willen de aandacht. :Y
  dinsdag 11 september 2012 @ 12:09:02 #113
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_116638577
En daar gaan we weer... het zullen weer de vrouwen zijn die als eerste weggestemd worden.
Zo fakking irritant.
SPOILER
had vorige week al geluk dat ze die super power had.
Na 12 jaar blijft dat wegstemmen het meest zwakke gedeelte van Big Brother.
  zaterdag 15 september 2012 @ 01:31:49 #114
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_116806136
Loop ongeveer een week achter. Wat een achterlijke weekly task.
Zo niet grappig. OMG schijnt dus dat je ook naar die achterlijke vis kan tweeten.
  zondag 16 september 2012 @ 02:07:56 #115
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_116837497
Nou wat een kinderachtig gedoe. En weet je wat alten we dan de 2 mensen, Estelle en Angie, een uur samen in de chatroom zetten want we willen natuurlijk niet dat er ruzie in lalaland komt. Beide meiden hadden niet up for the chop moeten zijn er zijn veel saaiere. Zoals 2 weken terug al verwacht zal Estelle wel de sigaar zijn.
Ondertussen BBUK 6 maar weer eens opgestart. Dat knalde meteen al van het begin met Mekosi en Science. In BBUK zit in de HM's zoveel meer karakter
  † In Memoriam † zondag 16 september 2012 @ 17:11:16 #116
135305 beequeen
Lost.
pi_116854149
Je zat er flink naast @roevka.

SPOILER
Ik kijk, maar daar is ook alles mee gezegd. Wat een kindergarten.
En Sonja probeert het maar spannend te maken. Nog nooit zo'n stel makke lammetjes gezien tijdens een BB. :N
― Mark Twain
  zondag 16 september 2012 @ 22:16:58 #117
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_116871204
quote:
12s.gif Op zondag 16 september 2012 17:11 schreef beequeen het volgende:
Je zat er flink naast @roevka.

SPOILER
Ik kijk, maar daar is ook alles mee gezegd. Wat een kindergarten.
En Sonja probeert het maar spannend te maken. Nog nooit zo'n stel makke lammetjes gezien tijdens een BB. :N
Ooops een replay met een spoiler erin is dus einde spoiler als je een reply aan het typen bent.
Nou in ieder geval de beste keuze van de 3. De overige twee hebben nog iets van een storyline.

HM's lijken ook wel gewoon bijna bang om iets verkeerds te doen. Ook dat straffen voor een faul mouth is een beetje te. Blijkbaar hebben de sponsors net iets te veel macht. Het moet gezicht blijven voor hun doelgroep.

[ Bericht 9% gewijzigd door akveor op 16-09-2012 23:45:46 ]
  zondag 16 september 2012 @ 23:35:33 #118
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_116875555
Wat ik ook zo maf vind is dat het geluid tijdens de live show altijd anders is tijdens het laten zien van de dagelijkse beslommeringen met de voice over van Mike Goldman.
Waarom daar zo'n bioscoop/theater effect over heen gehaald wordt is me een raadsel. Zodat we het publiek kun horen lachen?

En natuurlijk als George iets van grappig probeert te doen door z'n schoolbord kapot te maken omdat ie heeft verloren druk je dat als BB zijnde natuurlijk meteen de kop in. Stel dat de aussie kids dit onacceptabele gedrag massaal gaan overnemen. 24 uur zonder gym and swinningpool uur :)

[ Bericht 39% gewijzigd door akveor op 17-09-2012 00:09:31 ]
  dinsdag 18 september 2012 @ 19:21:14 #119
342001 Osvaldo2
To boldly go...
pi_116946907
Ik heb de afgelopen dagen flink veel afleveringen gekeken en ben weer bijna bij. Maar soms val ik daarbij wel bijna in slaap. Ik heb nog nooit zo'n duffe BB gezien. Er gebeurd echt niets...
En wat die Ava als intruder wil bereiken door alleen met Estelle om te gaan is mij ook een raadsel... :?
Photoshop your own reality...
  vrijdag 21 september 2012 @ 14:42:29 #120
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_117064898
IDD Osvaldo een van de meest duffe BB's ever. Zelfs de (teruggekeken) BBUK 4 die bekend staat als de meest saaie was vergeleken met deze rete spannend. Vanavond ga ik de afgelopen week inhalen. Het zal wel niet veel beter worden ben ik bang.
  zaterdag 22 september 2012 @ 23:26:43 #121
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_117133632
Lijkt er bijna op dat Angie uit het script geschreven is. :W
Maar beter is dat Bradley gaat. Die brengt niets interessants to the house.
Surprise showers... pfff what a fail/
En wtf maakte het eigenlijk uit of je met gesloten vuist die hendel beet hield of niet?
Die task leek binnen 5 minuten al afgelopen te zijn. 8)7
Sporty Sam annoys the hell out of me met z'n sportieve gedoe.
Wat is een toch onsamenhangende BB. Stacey probeerde gisteren tofu over de muur te gooien en dat was het. Vandaag krijgt ze om onbegrijpelijke reden een film en wat te snacken in de Dairy Room. Verder draait alles om zg liefdesperikelen tussen de housemates.
Zou Angie dan toch het script weer ingeschreven zijn? Gaat ook helemaal nergens over die ruzie met Layla. Ik snap er iig niks van. :?

[ Bericht 31% gewijzigd door akveor op 23-09-2012 02:53:52 ]
  zondag 23 september 2012 @ 18:54:06 #122
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_117161690
OT

Secret Story Peru.met livestream

http://www.frecuencialatina.com/lacasadelossecretos
  maandag 24 september 2012 @ 00:27:59 #123
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_117179561
Oh wacht Angie schijnt niet eens up for eviction te zijn. |:(
Te veel aandacht voor Bradley for my liking. Nou als George gaat is het ook goed.
  maandag 24 september 2012 @ 00:47:08 #124
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_117180068
First one save is
SPOILER
Time to go:
SPOILER
It's time to go
SPOILER
En blijf met je poten van die microfoon af.
  zaterdag 29 september 2012 @ 00:42:44 #125
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_117378321
Nominations only for strategic reasons... pfff oh blijkbaar dus minimaal 1...
Onzin natuurlijk je kan altijd wel een reden bedenken om iemand te nomineren die je echt niet mag oid. En je kan ook nog 1 punt geven. #fail
En ze mogen niet hun hand voor de mond houden als ze de naam uitspreken van degene die ze willen nomineren. Maar het onduidelijk uitspreken is dan weer geen probleem.
Getver die meelij opwekkende nominatie van Laya is gewoon niet om aan te zien. :r

[ Bericht 22% gewijzigd door akveor op 29-09-2012 01:25:50 ]
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')