Je bedoelt dit?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:36 schreef akveor het volgende:
Hé iets nieuws? Ik zie plots een bestand: big.brother.au.s09e56b.little.sister.pdtv.x264-fqm
Little sister? Ik ben benieuw. Wanneer ze nu nog met een nieuw extra programma komen zullen de kijkcijfers voor deze BB wel niet al te denderend zijn.
Michael is mijn favo, maar die kinderachtige tasks van BB.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:40 schreef mazaru het volgende:
Dat stukje met Michael en die baby!!
Dat die baby ineens die bruine drab eruit sproeit en hij springt achteruit met zijn hand in de vorm van een kruis terwijl hij roept: "The power of Christ compells you!"
Ik geloof niet dat ik ooit zo heb gelachen bij het kijken van een een RLS. Ik kwam niet meer bij! Geweldig! Ik hou van zijn humor
Ja, die opdrachten zijn belachelijk en meestal nog gepikt ook. Maar met dat stukje kwam ik echt even niet meer bij.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Michael is mijn favo, maar die kinderachtige tasks van BB.
Ik quote mezelf maar even. Wat een dramatische BB, helemaal eens met roevka.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:00 schreef beequeen het volgende:
En dan nog, het is net een kleuterschool. Nivo waterbalonnen gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Ik heb de noms al bekeken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:26 schreef mazaru het volgende:
Klopt het dat de laatste aflevering die online staat de eviction van Angie is? Ik zie geen nieuwe staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Check deze link even.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:24 schreef mazaru het volgende:
De aflevering van de eviction was big.brother.au.s09e70 nu zie ik dat big.brother.au.s09e72 is gepost. Maar nergens is big.brother.au.s09e71 te bekennen
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Check deze link even.
https://twitter.com/Ermmmmmmm
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |