Probeer het maar eens zo te zien en je zult weten dat ik gelijk hebquote:
Oud wijf gewoon.quote:
Nee ik vind niet dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Probeer het maar eens zo te zien en je zult weten dat ik gelijk heb
Misschien ook wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik vind niet dat je gelijk hebt.
Je bent gewoon verbitterd
Nja, succes ermeequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds wel in ware liefde
Ik ookquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds wel in ware liefde
Nja, zelfs als ik verliefd ben weet ik dat dat slechts tijdelijk isquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ookhoewel dat ook makkelijk is als je verliefd bent.
Ja dat is het probeem he.quote:
Jup. En daarom ren ik altijd de andere kant uit als richting ''liefde''quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is het probeem he.
Meestal doet liefde alleen maar pijn.
Wat dat betreft ben ik denk ik ook wel verbitterd
Ja ik tegenwoordig eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jup. En daarom ren ik altijd de andere kant uit als richting ''liefde''
ja ik snap je puntquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
1 onzin.
2 onzin
3 wensen hebben is nooit slecht natuurlijk.
4 Er bestaan van die dingen die ze condooms noemen
heb ik niet gezegd... ik vind dat ik dat over mijzelf dan vind... ik ben de zwartkijker hiero....quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dus je vind dat ik een slet ben, die te lelijk is voor een relatie, die onder zit met soa's?
gevoelens worden alleen maar neergehaald. Beter om ze gewoon niet te creërenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik tegenwoordig eigenlijk ook.
Al heb ik ook nooit meer zulke sterke gevoelens voor iemand gehad
En als je dat al niet over mij vind, waarom zou je dat dan wel over jezelf vinden?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
heb ik niet gezegd... ik vind dat ik dat over mijzelf dan vind... ik ben de zwartkijker hiero....
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gevoelens worden alleen maar neergehaald. Beter om ze gewoon niet te creëren
Nee. Dat dan ook weer niet. Jij gelooft in liefde, ik in lust en gewoonte. Dat is een heul andere wereldquote:
Liefde.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Dat dan ook weer niet. Jij gelooft in liefde, ik in lust en gewoonte. Dat is een heul andere wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |